Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@16:13:51 GMT

قیمت مرغ بزودی شکسته میشود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۱۲۱

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به توزیع روزانه ۳۰۰ تُن مرغ گرم در بازار گفت: قیمت کنونی مرغ به زودی شکسته می شود. ناطقان: حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در حاشیه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع روزانه ۳۰۰ تُن مرغ گرم در بازار اظهار داشت: قیمت کنونی مرغ به زودی شکسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عسگری با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در تأمین مرغ استان تهران وجود ندارد گفت: سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداران به طور جدی ورود کرد و و رشد مناسب جوجه ریزی ها را در استان شاهد بودیم که در نتیجه این اقدامات در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: روند عرضه مرغ گرم در استان به سرعت در حال افزایش بوده و انتظار است با این روند قیمت کنونی مرغ گرم در بازار به زودی شکسته می‌شود.

وی در ادامه به توزیع مرغ منجمد همراه با توزیع مرغ گرم نیز اشاره کرد و عنوان داشت: با این اقدام مشکل حل خواهد شد و قیمت مرغ به زودی در این استان تعدیل می‌شود. منبع: مهر برچسب ها: قیمت کنونی ، مرغ ، شکسته شدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت کنونی مرغ شکسته شدن زودی شکسته قیمت کنونی مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد

به گزارش قدس آنلاین، افسر پیشین اطلاعاتی در نیروی دریایی آمریکا گفت: ایران اقداماتش را در قبال تحولات کنونی منطقه با دقت انتخاب می کند.

«اسکات ریتر» روز سه شنبه از ناظران بین المللی خواست در تحلیل تحولات کنونی خاورمیانه، فراتر از آنچه که آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره حمله تنبیهی ایران طراحی می کنند، را ببینند.

بازرس پیشین تسلیحاتی سازمان ملل یاآور شد: تهران با این حمله موشکی توانست به دارایی های نظامی اسرائیل آسیب بزند و حمله ی موفقیت آمیزی را به اجرا بگذارد.

اسکات ریتر تاکید کرد که ایران در رویارویی با رژیم صهیونیستی چشم به آینده دارد و اقدام هایش را بسیار با دقت طراحی می کند تا در برابر این رژیم بازدارندگی ایجاد نماید.

ریتر پیشتر هم در واکنش به حمله تنبیهی کشورمان به اراضی اشغالی گفته بود: اسرائیل بی دفاع است.

وی گفت ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد. اما حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی