Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤسسه نفت آمریکا (API) متعهد شد که با محدودیت‌های احتمالی دولت بایدن در زمینه استفاده از فناوری شکست هیدرولیک مقابله کند.

مایک سامرز، مدیرعامل مؤسسه نفت آمریکا (API) روز دوشنبه (سوم آذرماه) در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد که اگر جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا تلاش کند توسعه حفاری نفت و گاز در زمین‌های فدرال را محدود کند، این مؤسسه از هر ابزاری که در اختیار دارد - از جمله اقدام‌های قانونی - استفاده خواهد کرد تا با این محدودیت‌ها مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن گفته است که از ممنوعیت مجوزهای جدید گاز و نفت - از جمله فرآیند شکست هیدرولیک - در زمین‌های فدرال حمایت می‌کند.

شکست هیدرولیک، نوعی فناوری حفاری است که سبب شده است ایالات متحده آمریکا تولید نفت خام خود را در سال‌های اخیر افزایش دهد و این کشور را به بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت خام جهان تبدیل کند.

گروه‌های زیست‌محیطی مخالف این فرآیند هستند و معتقدند این روش سبب آلودگی آب‌های زیرزمینی و تشدید تغییرات آب و هوایی می‌شود.

سامرز گفت: مؤسسه نفت آمریکا از همکاری با دولت بایدن در زمینه انرژی استقبال می‌کند، اما اگر بایدن محدودیت‌هایی را در این زمین‌ها اعمال کند، با این محدودیت‌ها مقابله خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها سبب از دست دادن احتمالی مشاغل و تولید ناخالص داخلی در ایالت‌های وابسته به درآمد حاصل از تولید نفت و گاز می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه نفت آمریکا افزود: نگران این نوع پیشنهادها از سوی دولت بایدن خواهیم بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: موسسه نفت آمریکا جو بایدن محدودیت حفاری نفت و گاز مؤسسه نفت آمریکا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند