Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندرانزلی گفت:اماکن تاریخی این شهرستان تعطیل هستند و بازدید برای عموم نداریم.

به گزارش قدس آنلاین،ابوالفضل گودرزوند چگینی اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا و اعمال محدودیت تردد شاهد کاهش حضور مسافر در بندرانزلی بودیم که این مسئله تا حد زیادی باعث رکود فعالیت واحدهای اقامتی و پذیرایی در سطح شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر انزلی در دسته بندی شهرها جزو گروه سه قرار دارد و به لحاظ فعالیت واحدهای اقامتی و پذیرایی محدودیت نداریم، افزود: ۲۴۳ واحد اقامتی و پذیرایی در شهرستان وجود دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازدید آثار تاریخی انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان اعلام کرد تا اطلاع ثانوی کلیه پرواز‌های فرودگاه‌های استان کرمان لغو می‌باشد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در پاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با توجه به شرایط پروازی اخیر در سطح کشور، اعلام کرد تا این لحظه طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تا اطلاع ثانوی کلیه پرواز‌های فرودگاه‌های استان کرمان لغو می‌باشد.

طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بامداد امروز تا ساعت ۱۲ ظهر امروز پرواز تعدادی از فرودگاه‌های کشور از جمله کرمان لغو شده بود.

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران لغو پرواز‌ها از مهرآباد و نیز برخی دیگر از فرودگاه‌ها تا ۶ فردا صبح تمدید شده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: “به دنبال تمدید صدور نوتام هوانوردی، پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد. ”

بدین ترتیب پرواز‌های کرمان به تهران و بالعکس نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است، همچنین با توجه به سیکل سلسه وار خدمت رسانی هواپیما‌ها در مسیر‌های مختف پروازی، بدین ترتیب پرواز‌های کرمان به سایر مقاصد نیز تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

شایان ذکر است طبق اعلام روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در صورت باطل شدن پرواز‌ها، روند این است که هزینه بلیط برگردانده می‌شود؛ همچنین در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

مردم می‌توانند آخرین وضعیت پرواز‌ها را از طریق تماس با واحد اطلاعات پرواز فرودگاه‌ها پیگیری نمایند.

لازم به توضیح است استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور دارای ۵ فرودگاه در شهر‌های رفسنجان، سیرجان، جیرفت، بم و کرمان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان