Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه گل‌گهر پلاکارتی را با عنوان «هوادار جای تو اینجا خالی است» روی سکوهای خالی ورزشگاه قرار داده است. همچنین پلاکارت‌هایی با عناوین سیرجان من قوی باش و سیرجان شهر جهانی گلیم روی سکوهای ورزشگاه امام علی (ع) قرار دارند.

* محمد میری که در ابتدای فصل نقل و انتقالات راهی سیرجان شد و مدتی با گل‌گهر تمرین کرد اکنون روی نیمکت تیم حریف شاگردان قلعه‌نویی نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در دقیقه 5 بازی خطای موسی کولی‌بالی روی میلاد زکی‌پور باعث شد که داور یک خطای پنالتی به سود گل‌گهر اعلام کند که در این صحنه فولادی‌ها به داور به شدت اعتراض کردند و جواد نکونام گفت‌وگویی با داور چهارم انجام داد. ساسان انصاری مهاجم فولاد در جریان این اعتراضات و در گفت‌وگو با داور معتقد بود که خطای کولی‌‌بالی بیرون از محوطه جریمه رخ داده است. در ادامه بازیکنان فولاد نوبتی به داور اعتراض می‌کردند که باعث شدن زدن ضربه پنالتی برای دقایقی به تأخیر بیفتد.

* قبل از ضربه پنالتی محسن فروزان دروازه‌بان فولاد با حرکات آکروباتیک آمادگی خودش را به رخ گادوین منشا کشید.

* هنگام زدن ضربه پنالتی توسط مهاجم گل‌گهر دروازه‌بان حریف از دروازه بیرون آمد. فروزان که فاصله زیادی با خط گل داشت توانست پنالتی منشا را مهار کند و در ادامه توپ ریباند شده را منشا با سر زد که از بالای دروازه خالی فولاد بیرون رفت. در این لحظه کمک داور مسابقه با زدن پرچم، تکرار ضربه پنالتی را اعلام کرد که این تصمیم اعتراض شدید بازیکنان فولاد به خصوص محسن فروزان را در پی داشت. در نهایت پنالتی تکرار شد و منشا برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان فولاد توپ را در دقیقه9 وارد دروازه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فولاد خوزستان سیرجان گل گهر جواد نکونام امیر قلعه نویی ضربه پنالتی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین بازی فصل بوندس‌لیگا به میزبانی ورزشگاه بای‌آرنا در حال انجام است و تیم‌های بایرلورکوزن و وردربرمن به مصاف هم رفته‌اند.

لورکوزن که برای کسب زودهنگام قهرمانی فصل به سه امتیاز این بازی نیاز دارد، در حمایت پرشور طرفدارنش از این بازی با ارائه‌ بازی هجومی حریفش را تحت فشار گذاشته است.

پس از اینکه راه‌های گلزنی روی دروازه تیم میهمان امتحان می‌شد، لورکوزن روی یک اشتباه از خط دفاعی به ضربه پنالتی رسید.

بعد از بررسی VAR و تایید خطای صورت گرفته در محوطه جریمه، ویکتور بونیفیس پشت این ضربه حساس ایستاد. با اینکه دروازه‌بان به خوبی جهت ضربه را تشخیص داده بود اما شوت پرقدرت او در دقیقه 25 وارد دروازه شد.

این گل سکوهای ورزشگاه بای‌آرنا را به وجد آورد و شاگردان ژابی آلونسو خوشحالی خود از گلی که اهمیت زیادی دارد را به نمایش گذاشتند. به فرض اینکه بازی تا پایان گلی در پی نداشته باشد، ضربه بونیفیس می‌تواند گل قهرمانی لورکوزن لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • این شاید گل قهرمانی لورکوزن باشد (عکس)
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • شکایت پورتو از داوری؛ پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد!
  • سرآسیایی: بحث ما اتفاقات ساده داوری نیست
  • طعنه آرتتا به بایرن: داور درست پنالتی نگرفت
  • داور برای ملوان پنالتی نگرفت و گل پرسپولیس آفساید بود!
  • بدشانسی بزرگ مسن‌ترین گلر لیگ برتر(عکس)