Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@20:27:28 GMT

بازداشت ۶ فلسطینی در کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۳۷۴

بازداشت ۶ فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری و درگیری با شهروندان فلسطینی اقدام به بازداشت ۶ نفر از آن‌ها کردند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از العهد، اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست پس از یورش به کرانه باختری منازل فلسطینیان را مورد هجوم قرار داده و اقدام به ضرب و شتم آن‌ها کردند. این درحالی است که صهیونیتس‌ها ۶ نفر از شهروندان فلسطینی را نیز بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی بر شدت سرکوب‌های خود علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی افزودند. طبق آخرین آمار منتشر شده، صهیونیست‌ها طی ماه اکتبر گذشته ۴۱۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

در همین ارتباط، مرکز مطالعات اسرای فلسطینی اعلام کرد که در میان بازداشت شدگان نام ۴۶ کودک فلسطینی به چشم می‌خورد. گفته می‌شود شماری از خبرنگاران فلسطینی نیز در طول ماه گذشته میلادی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر، «موسی ابو مرزوق» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تأکید کرده بود: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس معتقدیم که کرانه باختری نیز همچون نوارغزه نیازمند مقاومت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازداشت فلسطینی ها کرانه باختری نظامیان صهیونیست کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری

یورش صهیونیست‌های شهرک‌نشین به روستای در شرق رام الله منجر به زخمی شدن شش فلسطینی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه اعلام کرد که یورش دسته‌جمعی شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای برقا در شرق رام الله منجر به زخمی شدن شش فلسطینی شده است.

 شهرک‌نشینان صهیونیست از ساعاتی پیش به این روستا در کرانه باختری یورش برده و مزارع و اموال فلسطینیان را به آتش کشیده‌اند.

شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری اخیرا با تحریک وزرای کابینه رژیم اسرائیل به صورت گروهی به اموال و اراضی فلسطینیان در این منطقه تعرض کرده و دست به تخریب می‌زنند. ارتش رژیم اسرائیل در این یورش‌ها، متجاوزین را همراهی و از آن‌ها حمایت می‌کند.

اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختریشهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری در تیراندازی صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری