Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سعید محمد عصر امروز در شورای اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین ظرفیت خراسان شمالی همدلی بین تمام مسئولان استانی است و این موضوع در کمتر استانی دیده می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه خراسان شمالی را از نظر ظرفیت‌های مادی غنی عنوان کرد و گفت: این ظرفیت تاکنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مرزی بودن خراسان شمالی ظرفیت مناسبی برای صادرات در این استان وجود دارد اما باید مجوزهای لازم اخذ شود تا در شرایط تحریم به کمک درآمد مردم بیاید.

محمد بیان کرد: هرچند تعدادی پروژه در خراسان شمالی اجرا کرده‌ایم اما شرمنده مردم استان هستیم زیرا چند سال است که در این منطقه پروژه نداشته‌ایم.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه مساعدت مسئولان کشوری برای اجرای پروژه در خراسان شمالی را لازم برشمرد و گفت: تفاهم نامه‌هایی در زمینه راه سازی، راه آهن، مخابرات، کشاورزی، صنعت و دامپروری تعریف شده اما نیازمند اخذ مجوزهای لازم است زیرا قرارگاه به عنوان یک پیمانکار عمل می‌کند لذا باید ابتدا پروژه‌ها تعریف شود.

وی افزود: طراحی و ساخت بیمارستان راز و جرگلان پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت فوری آغاز می‌شود.

محمد اجرای پروژه‌های تعریف شده را منوط به گنجانده شدن در بودجه سال ۱۴۰۰ دانست و تصریح کرد: اگر دولت منابع مالی ندارد، تهاتر دارایی‌ها در استان به شرط خرج آن در خود خراسان شمالی راهگشا خواهد بود که نیاز است نمایندگان مجلس در این زمینه همکاری کنند.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا به روز بسیج نیز اشاره داشت و گفت: قرارگاه هزینه گازکشی ۲ هزار منزل روستایی خراسان شمالی که خط لوله گاز تا درب منزل آنها رفته اما توانایی مالی گازکشی را ندارند پرداخت می‌کند.

وی در انتها بیان داشت: قرارگاه خاتم در همه عرصه‌ها خدمت گذار است و این یک مأموریت به ما از طرف مقام معظم رهبری می‌باشد.

کد خبر 5080725

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سعید محمد گازرسانی روستایی قرارگاه خاتم الانبیاء ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا قرارگاه خاتم خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه