Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در شهر اراک اظهار کرد: آمادگی ملت شریف ایران برای همکاری با پلیس و نیروی انتظامی در شکستن طلسم منحوس کرونا لازم است.

وی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: امیدواریم با همت این عزیزان شرایط کشور و استان از لحاظ این بیماری بهبود پیدا کند و تا زمان یافتن واکسن مناسب کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نیروی انتظامی در ۳۸ نقطه از استان دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را با جدیت دنبال می‌کنند و موفق بودند و اصل همکاری مردم در این حوزه و خدمتگزاری نیروی انتظامی است.

دری نجف آبادی گفت: با وجود اینکه نزدیک به ۲۲۶ مورد جریمه توسط نیروی انتظامی برای افرادی که مصوبه ستاد کرونا را رعایت نکردند، در نظر گرفته شده است اما سعی کردند با تذکرات دلسوزانه تردد خودروهای بومی و غیر بومی را در استان کنترل کنند.

وی بیان کرد: با گذشت چند روز از آغاز محدودیت‌های کرونایی در استان از مردم انتظار می‌رود در اجرای این طرح همکاری بیشتری داشته باشند تا استان مرکزی الگوی سایر استان‌ها باشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان مرکزی باید تلاش کرد در فاز بعدی آلودگی ناشی از کرونا به بیمارستان‌های استان منتقل نشود و اصل پیشگیری، سرعت در تشخیص و معالجه لازم است.

دری نجف آبادی افزود: از تلاش پرستاران و کادر بهداشت و درمان در این اردوگاه اسلامی، انقلابی و مردمی که برای عبور از این بحران کمک می‌کنند، باید قدردانی کرد.

کد خبر 5080737

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است

حجت الاسلام صوفی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در محفل انس با قرآن کریم کارکنان پلیس خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران رو به جلو و در حال پیشرفت است.

او افزود: نیروی انتظامی پارسال مأموریت‌های بسیاری را انجام داد و در همه مأموریت‌ها با تمام همت و توان خود پای کار آمدند و اکنون نیز مشغول تامین نظم و امنیت جامعه هستند.

حجت‌الاسلام صوفی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی جهاد است، اظهار کرد: برای امنیت و راحتی و آسایش و آرامش دیگران، زندگی و وقت خود را وقف می‌کنید و جهاد همین است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: یکی از خواسته‌هایی که ما از خداوند داریم، صداقت در عمل است و یکی از خواص کار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی نیز همین است و هر چه قدر عمل خود را با صداقت بیشتری انجام دهیم اثر آن بیشتر خواهد بود.

او تصریح کرد: امنیت و موفقیت‌هایی که امروز در جمهوری اسلامی داریم نتیجه صداقت نیروی انتظامی در عمل است و هر چه قدر صداقت بیشتر خداوند به ما بیشتر کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

 شهدا مسیر پیامبر (ص) را دنبال کرده اند

حجت الاسلام صوفی گفت: صداقت یکی از خواسته‌هایی است که در زیارت عاشورا داریم تا بتوانیم با صداقت پیش برویم و در عمل، گفتار، اراده، عهد و وفا و نیت و اعتقاد خود صداقت داشته باشیم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه در اعتقاد و ایمان خود، صادق باشیم، عنوان کرد: در این صورت است که ایمان ما راسخ و عمل ما صادق می‌شود و وقتی بیاید درستی در کار و پرهیز گناه و معصیت و تقوای در دل هم می‌آید.

او عنوان کرد: تقوای در دل اگر باشد اعتقاد و ایمان تقویت می‌شود و سعادت انسان را به دنبال خواهد داشت و عمل صالح با اخلاص بیشتر انجام می‌شود و در این صورت است که تقوا کامل می‌شود.

حجت الاسلام صوفی با بیان اینکه نیروی انتظامی در عهد و وفای خود جهت تأمین امنیت به آرمان‌های انقلاب پایبند است، ادامه داد: لباس نیروی انتظامی مقدس است و مردم از شما انتظار خاصی دارند و باید خیلی مواظب این لباس باشید تا آبروی آن خدشه دار نشود و شأن و جایگاه این لباس را حفظ کنید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: برخی از امر به معروف‌ها عملی است به طور مثال موقع اذان، به اقامه نماز بپردازید و چه عیبی دارد که در کنار جاده، نماز را اقامه کنید.

او با اشاره به اینکه آمار جرائم و تخلفات به لطف خدا در خراسان جنوبی کم است، گفت: کمترین تخلفات در این استان رخ می‌دهد، اما نظارت‌ها را کاهش ندهید و حتما حساس باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • لزوم اصلاح و اجرای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل
  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • کار نیروی انتظامی نمونه‌ای از جهاد است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان