Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو کوستا در لیست اتلتیکو مادرید برای بازی با لوکوموتیو مسکو حضور ندارد.

دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید امروز صبح احساس درد داشت و در لیست این تیم برای دیدار با لوکوموتیو قرار نگرفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، طبق گزارش ها دیگو کوستا در تمرینات دیروز اتلتیکو مادرید مشکلی نداشت اما امروز وضعیت این بازیکن کاملاً تغییر کرد و به دلیل درد و ناراحتی ای که داشت، در لیست اتلتیکو مادرید قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو کوستا تست های پزشکی را برای تعیین میزان مصدومیتش انجام خواهد داد تا مشخص شود این بازیکن قادر به همراهی اتلتیکو مادرید در بازی مقابل والنسیا هست یا خیر. قابل ذکر است که این بازیکن به تازگی از مصدومیت عضلانی خود بهبود یافته بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو کوستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند

عصر ایران؛ اهورا جهانیان - تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در بازی برگشت از مرحلۀ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید به مرحۀ نیمه‌نهایی این تورنمنت صعود کردند.

دیشب پاری سن ژرمن در زمین بارسا موفق شد 4 بر 1 از سد این تیم اسپانیایی بگذرد. دورتموندی‌ها نیز در خانۀ خودشان موفق شدند 4 بر 2 اتلتیکو مادرید را شکست دهند. پاری سن ژرمن بازی رفت را 3 بر 2 به بارسلونا باخته بود، دورتموند نیز در بازی رفت 2 بر 1 مغلوب اتلتیکو مادرید شده بود.

به این ترتیب دو تیم اسپانیایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و امشب رئال مادرید به عنوان آخرین نمایندۀ اسپانیا باید به مصاف منچسترسیتی برود؛ مسابقه‌ای دشوار برای آنجلوتی و شاگردانش.

در شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در بازی دیشب، خط دفاعی بارسا مقصر اصلی بود. بارسلونا در دقیقۀ 12 با گل رافینیا پیش افتاده بود؛ بنابراین در دقیقۀ 29 رونالد آرائوخو می‌توانست مهاجم پاری سن ژرمن را با خطا متوقف نکند و از بازی اخراج نشود.

 اخراج آرائوخو روند بازی را به کلی دگرگون کرد و بارسا را که در حال ارائۀ یک بازی هجومی بود، به لاک دفاعی فرستاد.

همچنین وقتی پاری سن ژرمن 2 بر 1 از بارسا جلو افتاده بود، خطای بی‌دلیل مدافع بارسا بر روی عثمان دمبله در دقیقۀ 60، یک پنالتی نصیب پاریسی‌ها کرد و امباپه توانست گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقۀ 89 نیز وقتی بارسلونا اسیر ضد حملۀ پاری سن ژرمن شد، ترشتگن دو شوت سهمگین بازیکنان پاری سن ژرمن را دفع کرد ولی نهایتا سوتی مدافعان بارسا، توپ را جلوی پای امباپه انداخت و او گل چهارم را به ثمر رساند و تیر خلاص را به بارسلونا زد.

در بازی دیشب، زمانی که پاری سن ژرمن 2 بر 1 جلو بود، دوناروما شوت خطرناک لواندوفسکی را دفع کرد و اجازه نداد بازی به تساوی کشیده شود. گلر تیم ملی ایتالیا، در نیمۀ دوم هم وقتی که پاری سن ژرمن 3 بر 1 جلو افتاده بود، ضربۀ کرنر استثنایی بازیکن بارسا را از زیر طاق دروازه بیرون کشید و نگذاشت بازی 3 بر 2 شود.

 اگر این کرنر گل شده بود، شاید بارسا می‌توانست در زمین خودش دوام بیاورد چراکه شکست 3 بر 2 به منزلۀ حذف بارسلونا نبود. به هر حال دوناروما دیشب یکی دو اشتباه مهم خودش در بازی رفت را جبران کرد.

لوئیس انریکه، مربی پیشین بارسلونا که لان مربی پاری سن ژرمن است، در پایان بازی رفت به شدت سگرمه‌هایش در هم رفته بود بابت باخت پاری سن ژرمن در زمین خودی. انگار انریکه انتظار چنان شکستی را نداشت. او که بارسلونا را تا رگ و ریشه می‌شناسد، دیشب جنگ تاکتیکی را از ژاوی برد. اخراج ژاوی از روی نیمکت بارسا نیز مزید بر علت شد تا مصائب این تیم چند چندان شود.

با حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، باید کار ژاوی را در این تیم تمام شده دانست. باقی ماندن در این جام تنها شانس ژاوی برای باقی ماندن روی نیمکت بارسا به نظر می‌رسید که آن هم با باخت سنگین در بازی خانگی از دست رفت.

پاری سن ژرمن در بازی دیشب موفق شد انتقام شکست 6 بر 1 در بازی برگشت مرحلۀ یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال 2017 را از بارسلونا بگیرد. در آن بازی اتفاقا انریکه مربی بارسا بود.

آن کامبک رویایی بارسا البته با الطاف داور همراه بود. شاید سخت‌گیری داور بازی دیشب با بارسایی‌ها نیز تا حدی به جبران آن الطاف تاریخی بود! داور دیشب چه در اخراج مدافع بارسا در دقیقۀ 29 و چه در واکنش به اعتراضات ژاوی در کنار زمین، می‌توانست کمی ملایم‌تر تصمیم بگیرد و به نشان دادن کارت زرد اکتفا کند.

در بازی دیشب اگر ترشتگن در دروازۀ بارسا عالی کار نکرده بود، مسابقه می‌توانست با نتیجۀ 6 بر 1 هم به سود پاری سن ژرمن تمام شود. چنین شکستی یک فاجعۀ تمام‌عیار برای بارسلونا بود.

در دیگر بازی دیشب، دورتموند با ارائۀ نمایشی هجومی و تماشایی موفق شد با گل‌های یولیان برانت (34)، یان ماتسن (39)، نیکولاس فولکروگ (71) و مارسل سابیتزر (74) شاگردان دیه‌گو سیمونه را مغلوب کند.

مادریدی‌ها در دقیقۀ 49 با گل‌به‌خودی متس هوملز به گل اول رسیدند و در دقیقۀ 64 با گل زیبای آنخل کوره‌ آ بازی را به تساوی کشیدند ولی در ادامه نتوانستند فشار روی دروازۀ دورتموند را حفظ کنند.

یان اوبلاک، گلر اتلتیکو مادرید، با واکنش‌های دیدنی‌اش در دقیق پایانی بازی، مانع سنگین‌تر شدن شکست اتلتیکو مادرید شد.

دورتموند در لیگ فوتبال آلمان در رتبۀ پنجم قرار دارد و اتلتیکو مادرید در رتبۀ چهارم لالیگا است. هر دو تیم احتیاج مبرمی به باقی ماندن در لیگ قهرمانان اروپا داشتند که این بخت نصیب دورتموند شد.

دیه‌گو سیمونه کارنامۀ بسیار خوبی در اتلتیکو مادرید دارد ولی به نظر می‌رسید مادریدی‌ها با او نمی‌توانند قهرمان اروپا شوند. آن‌ها دو بار با سیمونه به فینال اروپا رسیدند و هر دو بار مغلوب رئال مادرید شدند.

اگرچه اتلتیکو مادرید بعید است با مربیگری دیگری شانس بیشتری برای قهرمانی در اروپا پیدا کند. باید دید سیمونه کی از نشستن روی نیمکت این تیم خسته می‌شود. سیمونه از سال 2011 سرمربی اتلتیکو مادرید است. او اگر ده سال دیگر هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد، رکورد آرسن ونگر در آرسنال را خواهد شکست. ونگر 22 سال سرمربی آرسنال بود. از 1996 تا 2018.

امشب در دو بازی برگشت باقی مانده از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی میزبان رئال مادرید است و بایرن مونیخ میزبان آرسنال. تماشای جدال دیدنی من‌سیتی و رئال مادرید را از دست ندهید!

  

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • خلاصه بازی دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • یولیان برانت، بهترین بازیکن جدال دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا