Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایتالیا در یک کنفرانس گفت که کشورش قصد دارد همراه با شرکای اروپایی‌اش اجرای برجام را احیا کند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری اردو پوینت، لوییجی دی مایو، وزیر امور خارجه ایتالیا در آغاز کنفرانسی در ایتالیا گفت که ایتالیا از ایران می خواهد در حالی که منتظر است ببیند دولت بعدی آمریکا چه اقداماتی درباره توافق هسته ای انجام خواهد داد،  رفتاری مسئولانه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
او در ادامه گفت: ایتالیا و شرکای اروپایی قصد دارند اجرای برجام را احیا کنند و ما  در حالی که ایران منتظر است دولت بعدی واشنگتن موضعش در این باره را شفاف سازی کند،  خواستار مسئولیت پذیری آن هستیم. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر خارجه ایتالیا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌

وزیر نیرو آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک و رویکرد دولت در قبال حل مشکلات آبی استان سمنان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر محرابیان در جریان سفر به استان سمنان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در استان سمنان، شهرستان‌ها شرایط یکسانی ندارند.

وی با بیان اینکه امروز طرح‌های انتقال آب به شهرستان‌های گرمسار و آرادان به بهره‌برداری رسید افزود: برای دو شهرستان شاهرود و سمنان هم‌ دو طرح داریم که امروز در شورای اداری درخصوص آن صحبت شد تا ان‌شاءالله با تصویب و پشتیبانی دولت بتوانیم این طرح‌ها را نیز اجرایی و تنش آبی در این دو شهرستان را نیز برطرف کنیم.

وزیر نیرو دربارع میزان تأمین بودجه احداث سد فینسک نیز بیان داشت: براساس قانون بودجه، اعتبارات سالانه این طرح تغییر می‌کند و هر ساله یک اعتبار خاصی برای آن درنظر گرفته می‌شود.

محرابیان گفت: امیدواریم در سفر امروز نیز بتوانیم هرچه سریعتر عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر را آغاز کنیم.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • واکنش مقامات اروپایی به حادثه امروز اصفهان
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند