Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی نعمت زاده روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و نواخته شدن زنگ بسیج در شهرستان مرند، اظهار داشت: نقش فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی در زمان دفاع مقدس بسیار بالا بوده و اکنون نیز تربیت نسل بسیجی در اختیار مدیران و معلمان کشور هست.

وی گفت: شاخص طلایی بسیجی واقعی، دل سپردن به خدای سبحان و اخلاص است که از هیچ کس انتظار تشویق ندارد و هیچ دشمنی نمی تواند آن را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مرند افزود: بسیجیان در همه دوران و بحران ها و مسائل علمی و تولیدی حاضر بوده و اکنون نیز در شرایط کرونایی، بسیج و تفکر بسیجی شاهکار کرده و هر کسی سعی می کند در جهت کم کردن مشکلات مردم قدم بردارد.

وی با تاکید بر اینکه برای سربلندی و عزت خود باید به قدرت خود تکیه کنیم افزود: کسب دستاوردهای بسیار علیرغم تحریم های ظالمانه از وجود تفکر بسیجی در کشور نشأت می‌گیرد.

فرماندار ویژه مرند نیز با بیان اینکه بسیج در حوزه امنیت، اجتماع و مسائل سیاسی آرامبخش است، اظهار کرد: از جمله مصادیق دیگر بسیج، این است که همیشه برای جامعه ما رحمت آفرین بوده است چنانکه در دوران دفاع مقدس، تثبیت انقلاب، جهاد سازندگی، وضعیت موجود و بیماری کرونا و نیز سیل و زلزله حضور فعال داشته اند.

داود گرشاسبی خاطرنشان کرد: اگر امروز بسیج و سپاه تحریم می شوند، به دلیل رفتارهای بسیج و اندیشه جهان تشیع در مقابله با لیبرال دموکراسی است.

وی با اشاره به ایستادگی بسیج در برابر طراحی دشمنان برای ساختن جهان مادی گفت: باید با تمکین از ولایت فقیه و حرکت در چهارچوب قوانین نظام و اسلام مسیر را جلو ببریم که این با وجود تفکر بسیجی ممکن است.

فرماندار ویژه مرند همچنین به روحیه بسیار بالا در مجموعه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: فرهنگیان همیشه و در تمام شرایط بطور بسیجی وار عمل کرده و اکنون نیز در شرایط کرونایی، آموزش را با تولید محتواهای مجازی بسیار تداوم بخشیدند.

وی در ادامه با بیان اینکه تقابل تولیدات علمی کشورها از عرصه های پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: با وجود تمام فشارها و دغدغه ها، تولیدات بالای آموزشی در شهرستان بخاطر الگو گیری از فرهنگ بسیج است.

گرشاسبی همچنین ضمن اشاره به رعایت بالای ۸۵ درصدی دستورالعمل ستاد کرونا اظهار داشت: امیدواریم با تداوم این شرایط، آمار کرونایی در شهرستان کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش مرند نیز گفت: فرهنگیان شهرستان با وجود شرایط کرونایی، برنامه های متنوع را همزمان با هفته بسیج برگزار می کنند که دیدار مجازی با خانواده شهدا از جمله آنها است.

اباذر کاظمی افزود: فرهنگیان که در ایام دفاع مقدس ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند، اکنون نیز با تلاش خود در جبهه فرهنگی مشغول انجام وظیفه هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش فرهنگیان شهرستان، بیش از هشت هزار و ۵۰۰ عنوان محتوای آموزشی و پرورشی در مرند تولید شده که از این حیث آموزش و پرورش مرند پیشرو است.

امروز همچنین زنگ لاله های روشن با حضور مسوولین شهرستان در مرند نواخته شد.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان مرند سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان مرند سازمان بسیج مستضعفان روز بسیج مستضعفان مرند سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور اکنون نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، معلمان و مدیران جوان شهرستان بردسکن در ابتدا از موزه مجلس شورای اسلامی بازدید و در ادامه در صحن علنی مجلس به اتفاق نماینده شهرستان حضور یافتند.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6085394

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده