Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین دوره مربیگری (کوچینگ) بین‌المللی پاراتکواندو سطح یک در دو بخش کیوروگی و پومسه به صورت آنلاین و به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مربیگری (کوچینگ) بین‌المللی پاراتکواندو سطح یک در دو بخش پومسه و کیوروگی به صورت آنلاین (انگلیسی – فارسی) طی روز‌های ۲۵ تا ۲۷ آذرماه (از ساعت ۱۸:۳۰ هر روز به مدت ۳ ساعت) به میزبانی ایران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهلت ثبت نام برای حضور در این دوره باتوجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی تا روز دوشنبه ۱۰ آذرماه تمدید شد.

محافظت ورزشکاران از آسیب‌های فیزیکی و اجتماعی، قوانین و مقررات کیوروگی و پومسه، اصول کوچینگ، نحوه کلاس بندی ورزشکاران پاراتکواندو و مدیریت مسابقات زیر نظر شکیر چلبات رییس کمیته پاراتکواندو و عثمان دلدار مسئول برگزاری مسابقات پاراتکواندو فدراسیون جهانی تکواندو در این دوره تدریس خواهد شد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی تکواندو تنها مربیانی که این دوره را پشت سر گذاشته باشند می‌توانند در رویداد‌های پیش رو که دارای گرید ۱ و ۲ (G۱ و G۲) است ورزشکاران خود را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو در سال ۲۰۲۰ شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تکواندو پاراتکواندو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون تکواندو پاراتکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی