Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@21:19:52 GMT

فروزان یکی از دو پنالتی منشا را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۷۰۳

دروازه بان فولادی ها که پیش از این نیز سابقه مهار پنالتی در بازی های لیگ داشت امروز نیز توانست ضربه پنالتی منشا را مهار کند هر چند کمک داور مهار فروزان را خطا اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، قطعا دیدار دو تیم گل گهر و فولاد را می توان یکی از مهم ترین بازی های هفته سوم لیگ برتر نامید. رویارویی نکونام و قلعه نویی و همینطور نتایج خوب این دو تیم در بازی های اخیر باعث شد تا خیلی از فوتبالی ها به دنبال نتیجه این بازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که خیلی زود با یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان شد.

در دقیقه هشتم دیدار دو تیم یک حرکت از سوی مدافعان فولاد باعث شد تا داور به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود بدمد. منشا پشت این توپ ایستاد و ضربه خود را روانه دروازه فولادی ها کرد اما این محسن فروزان بود که توانست توپ را مهار کند. اما تا خوشحالی او و دیگر فولادی ها به پایان نرسید کمک داور رای به تکرار پنالتی داد چرا که او معتقد بود گلر سابقا ملی پوش فولادی ها بیش از اندازه به پیش آمد و با این حساب مهار او خطا محسوب می شود.

پس ازاین اتفاق که با اعتراض شدید و فروزان و فولادی ها همراه باز هم منشا پشت توپ ایستاد اما این بار برخلاف جهت دروازه بان فولاد پنالتی را تبدیل به گل کرد و به این ترتیب می توان گفت فروزان در این دیدار یک بار توانست پنالتی منشا را مهار کند و یک بار هم اسیر او شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از جوان‌گرایی که برای تیم پیکان انجام‌داده خوشحال است.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی امشب در نشست خبری پس از حذف تیمش در مرحله یک‌هشتم جام حذفی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او افزود:  بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان  ادامه داد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان، گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)