Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد دکتر رضوان نورمند چالشتری که در مرکز درمانی هاجر شهرکرد به عنوان فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مشغول به خدمت‌رسانی بود و در همین راه به ویروس کرونا مبتلا  و صبح امروز به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد با صدور پیامی شهادت خانم دکتر رضوان نورمند چالشتری چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است: خبر شهادت شهیده مدافع سلامت پزشک حاذق و استاد ارجمند و خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س)  شهرکرد که در راه خدمت به مردم شریف استان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.

بدون شک از دست دادن متخصصین و نیروهای کارآزموده‌ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشتی فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات، که در وهله اول تضمین کننده سلامتی برای خود و اطرافیانمان است قابل قیاس نخواهد بود.

اینجانب بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به تمامی کسانی که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بدون توجه به فاصله‌گذاری‌های فیزیکی و بدون ماسک در خیابان‌ها و در مجالس حضور پیدا می‌کنند یادآور می‌شوم، خواهران و برادران شما در مراکز بهداشتی و درمانی اگر چه بی‌دریغ و فداکاران، تا پای جان برای حفظ سلامت شما ایستاده‌اند، اما برای پیروزی بر ویروس منحوس کووید 19 نیازمند همکاری و احساس مسئولیت تک تک شما در رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

امید است، با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس، دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پزشکی و دانشگاهی استان ، همکاران وی در مرکز آموزشی درمانی هاجر(س) شهرکرد و تمامی کارکنان حوزه درمان، تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت شهید چهارمحال و بختیاری درمان مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: بارش باران محور‌های شهرکرد به کوهرنگ، شهرکرد به فارسان و بروجن به شهرکرد را لغزنده کرد.

بیشتر بخوانید

محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد از این محور‌ها را دارند احتیاط لازم را داشته باشند.

نوربخش از رانندگان خواست: با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری