Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از آغاز توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان ۶ شهرستان «بیرجند، قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و سربیشه » خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام « ابراهیم سبزه کار» ظهر امروز (۵ آذر) در مراسم آغاز هشتمین مرحله از توزیع گوشت قرمز بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و همچنین نیازمندان مناطق مختلف استان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام دستگرد بیرجند، با همکاری مؤسسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) قم و برنامه سمت خدا، یک هزار و ۲۰۰ بسته دو کیلویی گوشت گرم گوسفندی، برای توزیع بین نیازمندان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه قرار است این بسته‌های گوشت گرم با مشارکت کانون های مساجد استان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در ۶ شهرستان «بیرجند، قاین، نهبندان، درمیان، خوسف و سربیشه » توزیع شود، افزود: توزیع این بسته های گوشت از امشب آغاز می شود.

 

 

حجت الاسلام سبزه کار  بیان کرد: این طرح با هدف کمک به نیازمندان در ماه مبارک ربیع الثانی و لبیک به طرح نهضت کمک های مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری انجام می شود.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از این نیز  ۱۲۰ رإس گوسفند قربانی و ۲ هزار و ۳۰۰ بسته گوشت گرم نیز به همت برنامه سمت خدا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع گوشت نذری ربیع الثانی برنامه سمت خدا کمک به نیازمندان بین نیازمندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با آخرین آمار دریافتی بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته را ایستگاه آتشکده از توابع شهرستان نهبندان با ۴۳ میلی متر ثبت کرده است. 

او افزود: همچنین چاهداشی ۳۲ میلی متر، قدمگاه ۳۰ میلی متر، حیدرآباد ۲۶ میلی متر، بیهود ۲۴ میلی متر و کهنو و میغان ۲۱ میلیمتر بارش داشته اند.

لطفی بیان کرد: در بین مراکز شهرستان‌ها بیرجند نیز با ۵ میلی متر، خوسف ۴ میلی متر، اسدیه ۸ میلی متر، سرایان ۲ میلی متر، سربیشه ۳ میلی متر، فردوس ۸ میلی متر، نهبندان ۱۷ میلی متر، قاین ۵ میلی متر، بشرویه یک میلی متر و حاجی آباد ۵ میلی متر بارش را گزارش کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده