Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:51:07 GMT

بازار داغ خوش‌وبش و روبوسی در سیرجان (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۷۳۰

پیش از آغاز حساس‌ترین جدال هفته سوم لیگ بیستم، بازیکنان و کادرفنی دو تیم با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آن‌که دوئل حساس گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ بیستم و فولاد خوزستان در سیرجان آغاز شود، امیر قلعه‌نویی به رسم مهمان‌نوازی به سوی نیمکت فولاد رفت و برخورد گرمی را با نیمکت‌نشینان فولاد از جمله جواد نکونام داشت؛ آن‌هم در شرایطی که آخرین دوئل قلعه‌نویی و نکونام در شرایطی به پایان رسیده بود که آن‌ها با تنش و اختلاف در پایان دیدار سپاهان و فولاد در لیگ نوزدهم به خانه رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به جز خوش و بش نیمکت‌نشینان دو تیم، علیرضا حقیقی سنگربان گل‌گهر نیز به سوی نیمکت فولاد آمد و با نکونام به خوش و بش پرداخت و از او برای ورود به زمین رخصت گرفت.

 

 

 

 

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برای نخستین بار اتحادیه اروپا شش متهم، چهار شهرک نشین صهیونیست و ۲ نهاد مربوط به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

این افراد و نهادها به دلیل نقض حقوق شهروندان فلسطینی در کرانه باختری تحریم شده اند.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، حمله‌های خشونت بار شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی به صورت محسوسی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا تصمیم گرفته نهاد موسوم «شباب التلال» که یک نهاد تندرو بوده و حمله‌هایی را علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی انجام داده تحریم کند.

شهرک نشینان صهیونیست بارها با حمله به خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها با سلاح‌های گرم و سرد باعث شهادت و زخمی شدن آنها شده اند.

کد خبر 6082700

دیگر خبرها

  • لحظات پایانی استقلال - شمس آذر و مشت های گره کرده نکونام به سمت نیمکت شمس آذر / فیلم
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!