Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: ۱۴۶جرایم خودرویی مربوط به محدودیت شبانه در سطح شهر اردبیل ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کل جرایم ثبت شده در زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی 625  مورد بوده است که در چهار روز اجرای طرح، 146 جرایم خودرویی مربوط به محدودیت شبانه در سطح شهر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اجرای محدودیت‌ها بارترافیکی و رفت و آمد داخل شهرها کم شده، گفت: در بحث تردد، در جاده‌ها از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز ممانعت می شود که این طرح در ‌استان شامل شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین‌شهر است.

اجرای محدودیت‌ها سبب کاهش آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در استان ایلام شد

97 درصد مردم خراسان جنوبی در طرح اعمال محدودیت ها مشارکت کردند11 واحد صنفی خاطی محدودیت‌های کرونایی در نطنز پلمب شدند/برخورد جدی و قانونی با متخلفان

فرمانده پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه کادر پلیس از تمامی ظرفیت خود برای اجرای محدودیت‌ها استفاده می‌کند، گفت: رانندگان خودروهایی که بدون توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، اقدام به ورود به این استان کنند، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی در حق آنها از سوی عوامل راهور به مقصد خود بازگردانده شده و از ورود آنها به این منطقه به شدت جلوگیری خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: در راستای مقابله با کرونا درصدد هستیم با اعمال محدودیت‌ها برای حل مشکلات موجود اقدامات مناسبی انجام داده و با همکاری همدیگر ریشه این ویروس منحوس را از کشورمان قطع کنیم.

وی افزود: طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها از یکم آذرماه شروع شده و تا پانزدهم آذرماه ادامه دارد و تمدید طرح بستگی به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دارد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل

رضوان باقلاچی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، گفت: برنامه‌های فرهنگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۴ برابر افزایش یافت که این مهم با وجود به محدودیت‌های اعتباری محقق شده است.

او با بیان اینکه، لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیگیری موضوعات و برنامه‌های فرهنگی اقدام کنند، افزود: در سال گذشته ۷۸ درصد از مصوبات کارگروه فرهنگی اجرایی شده و باقی مصوبات به‌دلیل محدودیت اعتباری محقق نشده است.

گفتنی است، در این نشست همزمان با هفته ملی سلامت، کارشناس دانشگاه علوم پزشکی گزارشی از وضعیت سلامت و مرگ‌ومیر و بررسی علل مرگ‌ومیر ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل