Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@13:06:14 GMT

استقبال قابل توجه از رویداد صبانو

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۸۱۲

استقبال قابل توجه از رویداد صبانو

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از استقبال قابل توجه استارتآپ‌ها و تیم های خلاق و نوآور از رویداد صبانو به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کارهای نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، عادل دهدشتی، در خصوص استقبال استارتآپ‌ها از رویداد صبانو گفت: مهلت اولیه فراخوان این رویداد تا نیمه آبان ماه بود که بر اساس درخواست مخاطبین، این زمان تا پایان آبان تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پایان یافتن این مهلت، ایده های رسیده پس از بررسی ها و ارزیابی اولیه و تطبیق با محورهای رویداد شامل سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت سالمندان فرآیند ارزیابی اولیه داوران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل مرکز صبا در خصوص گام بعدی این جشنواره گفت: پس از ارزیابی اولیه، تیم هایی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند، برنامه و پروژه استارتآپی خود را ارائه خواهند کرد و داوران رویداد نیز بر اساس شاخص های تعیین شده تیم های برگزیده را جهت حمایت و سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص معیارهای داوری گفت: «با توجه به محورهای ماموریت مرکز نوآوری صبا و همچنین موضوعات فراخوان، طرح هایی که پاسخگوی نیاز بازنشستگان و سالمندان مبتنی بر ایده های نو و بر پایه طرح مدون کسب و کار باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا از شهریور گذشته با هدف ارتقا زیست اجتماعی و بهبود زندگی سالمندان و بازنشستگان از طریق خدمات شرکت های استارت آپی، نوآور و دانش بنیان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

کد خبر 457669

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی استارتاپ کسب و کارهاي نوپا سالمند گردشگری اوقات فراغت بازنشستگان هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا دانش بنیان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز می شود و دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم است، با ترکیب زیر تیمش را به میدان می فرستد: 
نیما میرزازاد - میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو.

نکته قابل توجه ترکیب سپاهان حضور هادی محمدی در ترکیب اصلی است که در کنار سیاوش یزدانی دو بازیکن قلب خط دفاعی تیم هستند. همچنین مطابق انتظار پیام نیازمند آماده بازی نشده و البته اینبار از روی نیمکت نمایش هم تیمی هایش را تماشا خواهد کرد.

در مرکز میدان دابو، نورافکن و کریمی بازی می‌کنند و سه بازیکن خط هجومی هم فرشاد، شهریار و شکاری هستند. نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان غیبت رضا اسدی است که در فهرست تیم نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل دوری او از ترکیب اصلی باشد.

دیگر خبرها

  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز