Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:59:13 GMT

تساوی استقلال‌وماشین‌سازی درنیمه‌اول

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۸۶۲

مصاف استقلال و ماشین‌سازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. ناطقان: در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم استقلال و ماشین‌سازی به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی برای اولین‌بار رشید مظاهری و محمد نادری در ترکیب استقلال به میدان رفتند.

توپ و میدان در دقایق اول این بازی در اختیار آبی‌پوشان پایتخت بود و این تیم سعی داشت تا با مدیریت بازی، موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کند که فرصت نصفه و نیمه شاگردان محمود فکری راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هم‌چنین ماشین‌سازی در ادامه چند موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما فرصت‌های شاگردان وحید بیاتلو باعث نشد دروازه استقلال مورد تهدید قرار بگیرد.

اولین موقعیت جدی این مسابقه در دقیقه ۱۵ رخ داد و مهدی قایدی روی کار ترکیبی استقلال در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی در میان میدان در جریان بود و توپ اغلب در اختیار شاگردان محمود فکری بود. دو تیم سعی داشتند که توپ را به میانه زمین یکدیگر منتقل کنند اما فشار بازیکنان دو تیم موجب شد فرصتی در اختیار ماشین سازی و استقلال قرار نگیرد.

مهم‌ترین موقعیت این بازی در نیمه اول در دقیقه ۳۲ رخ داد. ارسال هرویه میلیچ از سمت چپ، ارسلان مطهری را در محوطه جریمه ماشین‌سازی صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن در نهایت با اختلاف از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت، فشار روی دروازه ماشین‌سازی بیش‌تر شد و شاگردان محمود فکری سعی داشتند تا دروازه حریف را باز کنند اما مدافعان ماشین‌سازی اجازه گشودن دروازه را به حریف ندادند.

در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل در نیمه اول، نتیجه‌ای به همراه نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

در این بازی، احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره این باشگاه، به ورزشگاه آزادی آمدند و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

پیش از شروع بازی، محمد نادری بازیکن تیم فوتبال استقلال، با پوشیدن پیراهنی با عکس منصور پورحیدری در عکس تیمی آبی‌پوشان شرکت کرد تا به نوعی از این پیشکسوت فقید استقلال یاد کرده باشد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب ماشین‌سازی: محمدباقر صادقی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد حسینی، وحید نعمتی، ایمان باصفا، فرشاد اسدی، اکبر آفاقی، بهمن سالاری، سیدابوالفضل رزاق پور، میلاد خدایی منبع: ایسنا برچسب ها: استقلال ، ماشین سازی ، نیمه اول ، تساوی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی نیمه اول تساوی نیمه اول ماشین سازی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری آبی‌پوشان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه 21 تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی

داور: وحید کاظمی

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی ماشاریپوف موقعیت خوبی برای ایمان سلیمی به وجود آورد، اما ضربه این بازیکن با فاصله کمی از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه 18: با جلو آمدن دروازه‌بان شمس آذر بلانکو قصد داشت از وسط زمین دروازه این تیم را باز کند، ولی توپ او از بالای دروازه شمس آذر راهی اوت شد.

دقیقه 21: ارسال ابوالفضل جلالی بار دیگر کارساز و مهرداد محمدی موفق شد توپ را با ضربه‌ای مناسب وارد دروازه شمس آذر کند.

دقیقه 32: توپ ارسالی بازیکن شمس آذر می‌رفت موقعیت خطرناکی ایجاد کند، ولی سیدحسین حسینی توپ را مُشت کرد.

دقیقه 45: شوت سر ضرب مهرداد محمدی پس از برخورد به مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست