Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:27:43 GMT

ادامه آمار ۳ رقمی کرونا در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۸۶۷

ادامه آمار ۳ رقمی کرونا در کره جنوبی

بالا بودن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی همچنان یکی از نگرانی‌های عمده مقامات این کشور به شمار می‌رود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یونهاپ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی برای روز چهارشنبه به نزدیک 400 نفر رسید و ابتلای خوشه ای این ویروس در کره جنوبی مقامات را مجبور به اعمال تمهیدات بیشتر کره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش سازمان کنترل و پیشگیری بیماری ها در کره جنوبی امروز 382 نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که 363 نفر از آنها دارای منشا داخلی بودند. بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در کره جنوبی به 31745 نفر رسید.

تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی همچنان سه رقمی و بالای 300 مورد در روز است. این آمار تنها برای روز دوشنبه به 271 نفر رسید که کارشناسان معتقدند به دلیل کاهش تعداد آزمایش ناشی از تعطیلات این آمار کاهش یافت.

آمار امروز 53 نفر بیشتر از روز گذشته است و 216 نفر از آنها مربوط به سئول و حومه پایتخت بوده است.

مقامات بهداشتی این کشور نسبت به شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان خوشه ای احتمالی به دلیل برگزاری امتحانات سراسری دانشگاه ها، مهمانی های خصوصی، حضور مردم در بیمارستان ها و اماکن عمومی هشدار می دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در کره جنوبی تعداد مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود

 

مهرداد بذرپاش وزیر راه‌وشهرسازی در جلسه ستاد کمیسیون ایمنی راه‌ها با بیان اینکه طبق برنامه هفتم باید ۵۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جادهای کاهش یابد گفت: طبق آمارها باید سالانه ۱۰ درصد از تعداد کشته های تصادفات جاده ای کاسته شود به طوری که باید سالانه ۲ هزار نفر کم تر در جاده های کشور کشته شوند که رسیدن به این آمار بسیار دشوار است.

وی افزود: اقدامات میدانی برای رسیدن به این آمار بسیار مهم است و برای رسیدن به این هدف باید تمامی دستگاه ها به صورت جهادی تر و هم قسم تر در ستاد و در استان ها، شروع متفاوت تری داشته باشند.

او یادآور شد: نوروز ۱۴۰۳، هماهنگی میان دستگاه‌ها با کاهش جان‌باختگان جاده‌ای در طرح نوروزی همراه شد که آمار نهایی آن توسط مراجع مسئول اعلام خواهد شد؛ اما حتی یک جان‌باخته هم زیاد است و باید برای پیشگیری از آن تدابیری اتخاذ کرد.

 وی افزود: تحقق هدف‌گذاری کاهش ۱۰درصدی برنامه هفتم به‌عنوان نقشه مسیر، ایمنی بخشی به راه‌های کشور، در رأس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

 وزیر راه و شهرسازی رفع نقاط پرتصادف را یکی از اصلی‌ترین محورهای کار وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: در همین راستا در سال گذشته ۷۲۵ نقطه پر تصادف رفع شد و طبق هدف‌گذاری انجام شده با مجموعه پلیس، ۴۲۵ نقطه پر تصادف دیگر تا پایان دولت برطرف خواهد شد.

 همچنین در این برنامه سردار کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: امسال باید بتوانیم هر جلسه ای که در کمیسیون ایمنی راه ها برگزار می شود باید مصوبات آن توسط دستگاه ها با جدیت بیشتری دنبال شود تا از تصادفات جاده ای در کشور جلوگیری شود.

وی افزود: باید به کشته های جاده ای کشور حساس باشیم و هر ۶۰ و یا ۷۰ نفری که در جاده های کشور کشته می شوند را جدی بگیری و باید بتوانیم با شرایط موجود این کشته ها را کاهش دهیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود