Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان با محسن خرمی شریف شهردار قرچک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛امام جمعه شهرستان قرچک گفت: با توجه به شیوع کرونا، شهرداری قرچک در امر ضدعفونی سطح شهر، اهدا بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده در بین سایر نهادها همیشه پیشگام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان و اجرای پروژه‌های متعدد علی‌رغم شرایط کرونایی، روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری را بررسی و بر تسریع در اتمام پروژه‌ها تأکید کرد.

وی با تقدیر از عملکرد مثبت شهردار قرچک در طی این چند سال گذشته، افزود: خدا را شاکریم که به همه ما توفیق خدمت به مردم را داده است و باید گفت شهرداری قرچک در اجرای پروژه‌ها و تعهداتی که شهردار محترم داده بود موفق عمل کرده و جای تقدیر دارد.

امام جمعه قرچک با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیشگام بودن شهرداری قرچک در امر مبارزه با این ویروس، گفت: کارگران و کارکنان مدیریت شهری در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی و همچنین ویروس منحوس کرونا روزهای سختی را گذراندند و همچنان که مشاهده می‌کنیم شهرداری قرچک در امر ضدعفونی سطح شهر، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده و اهدا بسته‌های معیشتی در بین سایر نهادها پیشگام است.

طی 3 سال گذشته شهرداری خدمات بسیاری به شهروندان داده است

محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در این دیدار بابیان اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان برای ما نعمت است، اظهار کرد: طی 3 سال گذشته مجموعه مدیریت شهری خدمات بسیاری به شهروندان داده است و تلاش ما همیشه در رفع مشکلات این عزیزان بوده است.

وی افزود: همراهی مردم و کمک آن‌ها لازمه ادامه خدمات‌رسانی مطلوب شهرداری است که تاکنون شهروندان قرچکی در این زمینه همکاری لازم را داشته‌اند که جای تشکر دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری قرچک شهرداری قرچک امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ محمدمهدی اصغری گفت: هر بسته به ارزش یک تا دو میلیون تومان شامل مواد غذایی است.
اصغری از خیران خواست کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۳ سال خدمات محله ای و زیباسازی و سرمایه گذاری خواهد بود
  • هیچ پروژه نیمه تعطیلی در شیراز وجود ندارد
  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • عملکرد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ | آیا کیفیت زندگی در تهران افزایش یافته است؟
  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد