Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، توصیفیان مدیرکل اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت:برای ثبت‌نام  سرپرست خانوار باید کد ملی خود را از طریق سیم‌کارتی که به نام خودش است، به سرشماره ۶۳۶۹ بفرستد.

او افزود: همه سرپرستان خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند می‌توانند متقاضی این وام باشند و کد ملی خود را ارسال کنند و مهلت ‌نام نویسی از ۴ آذر آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر به‌ مدت یک هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته دولت تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دور جدیدی از تعطیلی گسترده در سراسر کشور را اجرا کند. با تعطیلی کسب و کار‌ها رئیس جمهوری اعلام کرد که مساعدت‌های مالی برای گروهی از مردم در نظر گرفته است.

توصیفیان مدیرکل اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: این حمایت مالی شامل پرداخت چهارماه کمک هزینه بلاعوض ۱۰۰ هزارتومانی و امکان دریافت وام بانکی است که به مدت چهارماه (از ماه جاری تا پایان سال) به حساب ۳۰ میلیون نفر واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

طبق گفته رئیس جمهوری به ۱۰ میلیون خانواده نیز وام یک میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۰ ماهه پرداخت می‌شود.

 دولت پیش از این نیز وام یک میلیون تومانی به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در ۳۰ قسط پرداخت کرد و تا کنون پنج قسط آن از خانوار کسر شده است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح کمک معیشتی دولت سرپرست خانوار کارگران روزمزد تسهیلات قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد