Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@05:30:00 GMT

بسیج پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۱۹۲

بسیج پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران است

   

فاطمه محمدبیگی  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، تشکیل «بسیج مستضعفین» را از نقاط عطف شگفت‌انگیز و معنادار انقلاب اسلامی و پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران عزیز برشمرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج مستضعفین در سپهر میهن اسلامی شاهد نقش‌آفرینی مهم و سرنوشت‌ساز این نهاد مبارک و مردم پایه در عرصه‌های مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ طور قطع می‌توان تشکیل بسیج مستضعفین را سمبل اثرگذاری و کارآمدی در عرصه‌های مختلف و از نقاط عطف شگفت‌انگیز و معنادار انقلاب اسلامی و پدیده برجسته تاریخ معاصر ایران عزیز برشمرد.

با گرامی‌داشت یاد، خاطره و آرمان‌های تمدن ساز شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی و تبریک این ایام به آحاد ملت شریف و عظیم‌الشأن ایران اسلامی به‌ویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دریادل، به‌جاست از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی‌منت و بی‌انتهای بسیجیان همیشه در صحنه در روند پیشرفت و تعالی کشور و امدادرسانی جهادی به مردم در برهه‌های گوناگون از جمله جبهه مقابله با ویروس منحوس کرونا در زمان کنونی تشکر کنم.

ضمن آرزوی برداشتن گام‌های موثر در عرصه مهار ویروس کرونا با مدد و همراهی عزیزان بسیجی، تداوم موفق جلوه گری‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایت‌مدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا را از درگاه حضرت حق خواستارم./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی بر ضرورت پیگیری تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها بین تهران و کوالالامپور در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، آموزشی، علمی و فناوری، امنیت غذایی و سایر حوزه‌ها تاکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و محمد حسن وزیر امور خارجه مالزی بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات در روابط دوجانبه و اوضاع منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان به نخست وزیر مالزی، تاکید کرد: رژیم اسرائیل جهت رهایی خود از باتلاق جنگ غزه، با حمله به سفارت ایران در دمشق به دنبال نوعی فرافکنی و انحراف در قضیه بود.

وزیر امور خارجه با اظهار تاسف از اینکه با مخالفت آمریکا، انگلیس و فرانسه، شورای امنیت حتی یک بیانیه حداقلی در محکومیت رژیم صهیونیستی صادر نکرد، عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت با یک اقدام حساب شده و در یک عملیات مشخص علیه دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی که تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه سفارت کشورمان در دمشق از آنجا صورت گرفته بود، این رژیم را در چارچوب دفاع مشروع تنبیه کند.

محمد حسن وزیر خارجه مالزی نیز ضمن ابراز نگرانی از روند تحولات در منطقه، حمله رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانواده قربانیان این حادثه ابراز داشت.

وی همچنین حمله علیه اماکن دیپلماتیک را نقض آشکار قوانین بین‌الملل دانست.

محمد حسن با بیان این که مالزی اقدام تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله علیه ساختمان کنسولی خود در دمشق که بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شده را درک می‌کند، از همه طرف‌ها در منطقه خواست که نهایت دقت و احتیاط را بعمل آورده و وضعیت پیچیده فعلی را پُر تنش‌تر نکنند.

وی گفت: مالزی حملات بی‌رحمانه علیه مردم فلسطین را محکوم می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیران خارجه ایران و مالزی درمورد تقویت همکاری دو کشور در عرصه‌های مختلف
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • حمله غیور مردان سپاه به اسرائیل برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کرد
  • ‌عملیات وعده صادق برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
  • ‌عملیات «وعده صادق» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
  • بامداد ۲۶ فروردین یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ معاصر رقم خورد