Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،در مراسم تقدیر از مدافعان سلامت  که با همکاری کانون  بسیج جامعه پزشکی آبادان در محل بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برگزار شد شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان وسرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در حضور مسئولان بیمارستان، جمعی از پرستاران و بسیجیان سپاه آبادان به ایراد سخن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از فلسفه شکل گیری بسیج و ایثارگری های این قشر و نقش مؤثر آنان در جامعه به ویژه بحران ها و حضور ایثارگرانه ی مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا سخن گفتند.

در ادامه این برنامه حاج محمد بدری؛ مداح اهلبیت بهمناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت این ایام دقایقی را به مولودی خوانی پرداختند.

در پایان  این مراسم از ۱۰ پزشک و پرستار شاغل در بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان، رئیس و مدیر این بیمارستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • اهدای گل به حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چالدران
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد