Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیری رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان سنقروکلیایی گفت : از اولین روز طرح اعمال محدودیت‌ها روزانه از ساعت ۹صبح الی ۱۳و از ساعت ۱۷الی ۱۹بطور مستمر درتمام سطح شهرچندین بار رصد و کنترل صورت می‌گیرد بامتخلفین که از دستورات قانونی سرپیچی می‌کنند کوچکترین اغماضی صورت نمی‌گیرد و براساس قانون اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه واحد‌هایی علی رغم تذکرات مکرر اقدام به بازگشایی خواهندکرد گفت : چنانچه به واحدی تذکر داده شود، اما تخلف خود را دوباره تکرار کند اقدام به پلمپ خواهیم کرد و از ابتدای طرح تاکنون ۲۰ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است و ۳ واحد نیز پلمپ شده اند.

او ضمن تشکر و قدر دانی از مردم و سایر مسئولین افزود: اصناف، بازاریان، شبکه بهداشت ودرمان و اماکن نیروی انتظامی الحق و الانصاف تاکنون همکاری و مشارکت خوبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن معدن و تجارت تعزیرات حکومتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل یک هزار و ۸۷۰ قوطی نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۳۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به مستندات، بررسی‌های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامدهای زیانبار قاچاق برشمرد و گفت: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را، از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

کد خبر 6088136

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد