Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دقیقه ۵ بازی گل گهر - فولاد و در شرایطی که کنترل بازی در دست شاگردان جواد نکونام بود، گل گهری ها روی یک ضد حمله سریع از جناح چپ به سمت دروازه فولاد حرکت کردند که خطای موسی کولیبالی روی میلاد زکی‌پور، گل گهر را صاحب پنالتی کرد.

بعد از شادی اولیه و در شرایطی که نیمکت فولاد به این موضوع اعتراض داشت، گادوین منشا پشت سربه پنالتی ایستاد و با ضربه به سمت چپ خود، توپ را هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صحنه محسن فروزان دروازه‌بان باتجربه فولاد که دو گام به جلو آمده بود، با شیرجه به سمت راست خود ضربه منشا را مهار کرد و البته منشا در برگشت هم در حالی که فرصت خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، توپ را به اوت زده بود.

در حالی که فروزان در آغوش هم‌تیمی‌هایش بود، کمک داور بازی توجه داور را به خود معطوف کرد و باتوجه به بیرون آمدن فروزان از خط دروازه، از داور خواست تا ضربه را تکرار کند. این مسئله با واکنش بسیار شدید نیمکت فولاد همراه بود اما در نهایت داور روی تصمیم کمک خود ایستاد و این بار منشا با ضربه آرام برخلاف جهت دروازه را گشود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گادوین منشا گل گهر سیرجان محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، تنها 24 ساعت پس از جنجالی که در جریان بازی رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به وجود آمد، اتفاق مشابهی در سری A رخ داد و به روشی بسیار متفاوت حل شد.

این صحنه در بازی رم-بولونیا اتفاق افتاد؛ به طور خاص، درست قبل از پایان نیمه اول. بعد از کار تیمی که توپ را در محوطه جریمه به یوشوا زیرکزی رساند، ضربه او از دستان میله اسویلار عبور کرد و از روی خط توسط آنخلینو دفع شد اما داور دستور به شروع مجدد بازی از میانه میدان داد.

مشخص نبود توپ از خط عبور کرده یا نه اما داور بدون کوچکترین شکی این صحنه را گل اعلام کرد. او به ساعت خود اشاره کرد و به این ترتیب همه متوجه شدند که دومین گل بولونیا به ثمر رسیده است.

منظور فابیو مارسکا، داور بازی، با اشاره به ساعتش این بود که ساعت به لرزه درآمده و به او هشدار می‌دهد که توپ از خط دروازه عبور کرده است؛ برخلاف آنچه در لالیگا اتفاق می‌افتد، جایی که از فناوری خط دروازه استفاده نمی‌شود. در سری A، بعد از عبور توپ از خط دروازه، ساعت داور به لرزه در می‌آید و به راحتی گل اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)