Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:28:01 GMT

پارک شهدای مدافع حرم در کرج به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۳۰۲

پارک شهدای مدافع حرم در کرج به بهره‌برداری رسید

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان البرز گفت: همزمان با هفته بسیج پارک" شهدای مدافع حرم" در کرج به بهره برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار سید یوسف مولائی ظهر امروز در آیین بهره برداری از پارک محله ای «شهدای مدافع حرم» در شهرک احسانی نژاد، اظهارداشت: بسیج یک تفکر است که در بین تمامی مردم ایران در موقعیت‌های مختلف شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون شاهد این هستیم که مردم در مواقع مختلف در کنار نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند، افزود: سرمایه این انقلاب مردمانی هستند که در حال حاضر در قالب اقشار مختلف بسیج در زمان‌های مورد نیاز به انجام فعالیت پرداخته‌اند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه همدلی و در کنار هم بودن مردم ایران است که منجر به عدم موفقیت دشمنان علیرغم ایجاد فشارو هجمه‌ها شده است، بیان کرد: این همدلی مردم ایران به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا در دنیا تبدیل به حرکت ماندگار شد.

مولائی  با بیان اینکه  رزمایش مواسات نقطه عطفی در ایجاد همدلی برای حل مشکلات به وجود آمده  اقتصادی و معیشتی برای نیازمندان شد، تصریح کرد: امروز مرحله هفتم این رزمایش در استان البرز آغاز شد.

وی با عنوان اینکه کمک به احداث پروژه های عام المنفعه یکی دیگر از کارهای بسیج است، خاطرنشان کرد: با انجام این کارها تلاش می‌شود سطح رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه استان البرز به بهره برداری از پارک شهدای مدافع حرم در شهر کرج اشاره کرد و گفت: امیدواریم این پارک بتواند به ایجاد نشاط  در بین ساکنین این محله کمک کند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم استان البرز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه

به گزارش خبرآنلاین، ‏علی قلهکی در توییتی نوشت: «لجبازی با مردم در اداره کلانشهری مثل تهران آن‌هم در موردی که توجیه ندارد، اثر بسیار معکوسی می‌گذارد! ساخت مسجد در پارکِ قیطریه که غیر از نمازخانه، اطرافش ۵ مسجد و ۱ حسینیه است، کارکردِ حاکمیتی و بیلان‌سازی دارد و خیری هم برای مردمِ نمازخوانِ محله‌ی قیطریه با توجه به تعدد مساجد در این محل، ندارد. آقای زاکانی؛ گرداندنِ شهرداری، بسیج دانشجویی، مناظره با تاجزاده و روز ۱۶ آذر نیست!»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889067

دیگر خبرها

  • فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای تبریز ۲۸شهریور به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری