Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا و اعضای هیئت نظارت بر  اصناف  شهر پاتاوه  از وضعیت این بازار ناراضی و نگرانی کردند.

به گزارش فارس؛ عبدالحمیدپناهی فرماندار دنا، قائمی بخشدار پاتاوه و جمعی از کارشناسان به صورت سرزده  از بازار شهر پاتاوه دیدن کردند که در بازرسی به عمل آمده اعلام گردید وضعیت بازار پاتاوه نابسامان است و اکثر صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی دنا گفت: در بازدیدهای انجام شده از سطح شهر مرکز بخش پاتاوه دیده شده که اغلب صنوف الزامات بهداشت فردی مقابله با شیوع کرونا را رعایت نمی کنند و با ادامه این وضعیت باید شاهد ماندگاری وضعیت قرمز در این شهر باشیم.

پناهی فرماندار دنا گفت: این محور بعنوان پیشانی استانی با تردد زیاد از همه نقاط دیگر شلوغ‌تر بوده و همین شلوغی باعث تهدید سلامت شهروندان می‌شود.

فرماندار دنا با ابراز نگرانی از عادی شدن روند برگزاری آئین‌های جشن عروسی در شرایط کرونایی هشدار داد و گفت: گزارش های فراوانی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در خانه ها، مراسمات خاکسپاری به فرمانداری رسیده که متاسفانه هر روز بر اثر تجمع در همین مراسمات باعث مبتلا شدن مردم می‌شود.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی گفت: در بازدیدهای انجام شده از سطح شهر مرکز بخش پاتاوه دیده شده که اغلب صنوف الزامات بهداشت فردی مقابله با شیوع کرونا را رعایت نمی‌کنند و با ادامه این وضعیت شاهد ماندگاری وضعیت قرمز در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت نظارت بیشتر اظهار داشت: حاشیه جاده یاسوج به اصفهان نیز مشاهده شده که صاحبان این فروشگاه ها توجهی به پروتکل های بهداشتی ندارند و حتی از نصب پیام های هشداری مانند عدم ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک دریغ کردند.

پناهی گفت: نظارت ها با ید طوری باشد که مردم به عینه آن را لمس کنند همه ما در قبال سلامت شهروندان مسئول هستیم نظارت ها کافی نیست کسانیکه با سلامت مردم بازی می کنند با معرفی به مراجع قضایی برخورد لازم صورت گیرد و که وضعیت نشانه ضعف نظارت و کم کاری مسئولان دستگاه های مرتبط است.

وی با تاکید بر این که برگزاری هرگونه جشن در شرایط کنونی در شهرستان ممنوع است و باید نسبت به برگزاری این جشن ها جلوگیری شود عنوان کرد: وقتی که خیلی از مناسبت ها، مراسم مذهبی، آئین ها و مراکز پذیرایی پرخطر این شهرستان تعطیل هستند نباید اجازه داد این مجموعه به خاطر منفعت مالی سلامت مردم را در این شرایط بحرانی کرونا به خطر بیندازد.

فرماندار دنا با اشاره به توزیع یارانه ای نظیر مرغ، برنج و شکر گفت: پیش از توزیع این اقلام باید ساز و کارهای لازم به منظور رعایت فاصله گذاری فیزیکی در فروشگاه های عامل در این شهرستان مهیا شود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: پناهی فرماندار دنا فرماندار دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

فرماندار همدان گفت: به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان به لحاظ بسیاری از شاخص‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در کارگروه سلامت شهرستان همدان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان، اظهار کرد: وضعیت کشور در ارتقای امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای همسطح خود نیست و در منطقه نیز پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

وی افزود: از ابتدای استقرار دولت مردمی، هفت پایگاه سلامت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان همدان احداث شده و بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار همدان ادامه داد: امسال و در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و به امید خدا خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت یک امر مستمر است و تنها مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی، اقدام جدی و فوری داشته باشند.

کد خبر 747840

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد