Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در دقیقه 73 دیدار استقلال و ماشین سازی، مهدی قائدی در صحنه ای مشکوک درون محوطه جریمه تیم تبریزی پس از برخورد با محمد باقر صادقی روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

* داریوش شجاعیان دقیقه 74 جانشین امیر ارسلان مطهری شد تا پس از حدود یک سال  و یک ماه برای استقلال به زمین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مهدی مهدی پور هم از دقیقه 84 جای میلیچ به بازی آمد تا نخستین حضورش را در ترکیب آبی پوشان تجربه کند.

* آبی پوشان که فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب ماشین سازی شده بودند با این برد یک بر صفر به روند ناکامی های خود مقابل حریف تبریزی پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی فوتبال فارس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه سهیل مهدی مسوول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فرمول تعیین قهرمان لیگ برتر در صورت هم امتیاز شدن دو یا سه تیم در هفته پایانی را اعلام کرد.
مهدی گفت چنانچه دو یا سه تیم در پایان فصل امتیاز برابری داشته باشند  نتایج رودرروی این دو تیم در یک جدول جداگانه دیده خواهد شد و اگر نتایج بازی های رودررو برابر باشد سراغ فرمول قبلی که همان تفاضل گل بیشتر ، گل زده بالاتر و .. است می رویم.

ویدئو: 330096

سپس این مساله از سوی مجری برنامه فوتبال برتر اعلام شد که در صورت مساوی شدن امتیازهای استقلال و پرسپولیس دو تیم برتر لیگ تا اینجای فصل با توجه به نتایج بازی رودرروی آنها که یک – یک و صفر – صفر بوده شرایط چگونه است که مهدی اعلام کرد در بازی های رودررو چنانچه همه چیز برابر باشد مثل دیدارهای پلی آف بحث  گل زده در بازی خانگی و خارج از خانه لحاظ نخواهد شد و برای تعیین قهرمان سراغ همان فرمول قدیمی خواهیم رفت.

با این حساب آنچه قبل تر در مورد یک امتیاز بیشتر استقلال در صورت تساوی امتیاز این تیم با پرسپولیس در هفته پایانی مطرح می شد کان لم یکن تلقی می شود و تفاضل گل تعیین کننده قهرمان لیگ در صورت هم امتیاز شدن سرخابی ها در روز پایانی رقابت هاست.

در حال حاضر استقلال غیر از یک امتیاز برتری نسبت به پرسپولیس یک گل زده بیشتر و یک گل خورده کمنتر از رقیبش هم دارد تا با 2 تفاضل گل بالاتر از تیم اوسمار  فعلا شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • حلالی: مسائل حاشیه‌ای زیبایی فوتبال را گرفته است
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • بیرانوند برگشت هم رفیعی باید بازی کند | به درویش بابت این انتخاب تبریک می گویم
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد