Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری بعد از بازی استقلال و ماشین سازی اظهار داشت: در ابتدا تشکر می‌کنم از تک تک بازیکنان استقلال. در بازی های اول چون هنوز هماهنگی به وجود نیامده لازم است که 3 امتیازها را کسب کنیم

وی افزود: بعد از بازی سخت مقابل فولاد نیاز بود بازی امروز را ببریم. با توجه به بازی بسته حریف کار کمی برای ایجاد فرصت سخت شد ولی در 15 دقیقه نیمه اول و دوم بازیکنان ما خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم نیمه اول و هم نیمه دوم پنالتی‌هایی برای ما رخ داد ولی باید ببینیم کارشناسان داوری چه نظری دارند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اگر دقت می کردیم می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم البته مهم 3 امتیاز های اول است که باید کسب کنیم.

فکری در خصوص اینکه مدعی شده بود بعد از بازی امشب درباره بازی با فولاد صحبت می‌کند عنوان کرد: شما بازی امروز را دید که ما فضای بدی را برای تیم ماشین سازی ایجاد نکردیم.نباید این فضای ایجاد شود که باعث شود هر دو تیم به هم بی حرمتی کنند تا خدای ناکرده حرفی از طرف کسی زده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما هم نباید دنبال این داستان‌ها باشیم، فوتبال یک ورزش جوانمردانه است و اینکه یکدیگر را تحریک یا به هم توهین کنیم اصلا کار جوانمردانه ای نیست. کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم تا آبروی من برود را نمی‌بخشم. برخی افراد دنبال تحریک افراد هستند تا از دیگران فیلم بگیرند و پخش کنند. امیدوارم با این نفرات برخورد شود، البته بابت حرف‌هایی که زدم و مردم آنها را شنیدند عذرخواهی می‌کنم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فوتبال ورزشی نشست خبری فارس خبرگزاری فارس محمود فکری نشست خبری استقلال و ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود
  • ذوالنور: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • چه کسانی می خواهند فاجعه شهریور 1401 تکرار شود
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند