Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود هاشمی رئیس اتاق اصناف استان فارس، گفت: با آغاز طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، گشت‌های مشترکی با مشارکت اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف با محوریت فرمانداری شیراز در کلانشهر شیراز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، کسبه و بازاریان را از پیشگامان مقابله با بیماری کرونا دانست و بیان کرد: اصناف شیراز اسفند ماه پارسال و در آغاز شیوع ویروس قبل از اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شکل داوطلبانه فعالیت‌های خود را متوقف کردند.

هاشمی، تصریح کرد: اصناف در شرایطی برای حفظ سلامت جامعه و شهروندان فعالیت‌های خود را کاهش داده یا تعطیل کردند که با مشکلات اقتصادی و رکود بازار مواجه بودند اما باز هم منافع جامعه و شهروندان را به منافع خود ترجیح دادند و امروز نیز با وجود مواجه با همان مشکلات، نهایت همکاری را برای قطع زنجیره شیوه کرونا دارند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس، ادامه داد: پس از اجرای طرح تعطیلی مشاغل غیر ضروری، آنچه برای اتاق اصناف استان دارای اهمیت بود رعایت دستور العمل های  بهداشتی  از سوی صنوف گروه یک یعنی مشاغل ضروری بود که فعالیت آن ها مجاز است.

او، افزود: بر همین اساس، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد این واحدها در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمی، اضافه کرد: در نخستین روز اجرای طرح، تیم‌های نظارت و بازرسی در قالب ارشادی وارد عمل شدند که با توجه به توصیه‌ها و تذکرهای داده شده، چنانچه هر یک از واحدهای گروه یک در ادامه اجرای طرح  رعایت دستور العمل های بهداشتی کوتاهی کنند به مدت ۱۵ روز تعطیل می شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس، اظهار کرد: انتظار می رود با مشارکت کسبه و بازاریان و پای کار آمدن صنوف برای قطع زنجیره کرونا، شاهد همکاری سایر فعالیت‌ها و همچنین مردم در این زمینه باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظارت گشت های مشترک بازرسی و نظارت فعالیت صنوف استان فارس اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر