Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:07:43 GMT

نقش ویژه منطقه چهار در سبد درآمدی شهرداری قم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۶۱۴

نقش ویژه منطقه چهار در سبد درآمدی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید اخوان امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار قم، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه چهار قم گفت: این منطقه به دلیل موقعیت و شرایط جغرافیایی نقش فرامنطقه‌ای ایفا می‌کند؛ وجود بوستان علوی، بلوار غدیر، باغ‌موزه دفاع مقدس و پارک هزارهکتاری جذابیت مضاعفی برای شهروندان ایجاد کرده و به نوعی این منطقه چشم و چراغ شهر بوده و موقعیت خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدید از پهنه بلوار غدیر افزود: بدنه بلوار غدیر در کاربری‌های مختلف در حال شکل‌گیری است و بلوار شهید سلیمانی که تا کوچه 67 بلوار امتداد پیدا می‌کند نقش قابل توجه ترافیکی دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به اهمیت ساماندهی مسیر منتهی به سنگ‌بری‌ها خاطرنشان کرد: همچنین باغ پرندگان و پارک هزارهکتاری قم به عنوان محدوده گردشگری جذاب در حال آماده سازی است که باغ پرندگان به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی به احداث سالن ورزشی منطقه چهار در خیابان شهدای ناجا اشاره کرد و افزود: به همان نسبت که این منطقه نقش ویژه‌ای در شهر دارد در سبد درآمدی شهرداری نیز نقش ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دفاع مقدس شهید شهرداری منطقه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام

عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: با انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب و از محل مالیات شرکت‌های بزرگ، مبالغ قابل توجهی به توسعه شهر‌ها و روستا‌های استان اختصاص می‌باید.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین از وصول ۱۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و یادآور شد: با مشارکت مردم و اقدامات انجام‌شده، درآمد‌های مالیاتی استان محقق شده و این درآمد‌ها منبع اعتباری قابل توجهی را برای توسعه استان فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود