Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:23:58 GMT

۲۱ تن خرمای قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۶۷۲

۲۱ تن خرمای قاچاق به مقصد نرسید

حسینی از کشف ۲۱ تن خرما ی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان پارسیان، « سید غلامرضا حسینی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایست و بازرسی « لاورچهو » در حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودرو 21 تن  خرمای قاچاق و فاقد هر گونه مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پارسیان عنوان کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

وی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرمای قاچاق پارسیان کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان