Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@11:35:44 GMT

ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۷۹۸

ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه ادامه دارد

  خبرآنلاین: وضعیت نرخ ها در بازار ارز نیز همراه با نوسان بود به طوری که در عصر پنجمین روز آذرماه قیمت دلار وارد کانال 24 هزار تومان شد و  به نرخ 24 هزار و 970 تومان در صرافی های رسمی فروخته شد. 

هر یورو نیز در صرافی های رسمی 29 هزار و 620 تومان فروخته و در مقابل هر دلار به نرخ 23 هزار و 770 تومان و هر یورو 28 هزار و 420 تومان خریداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سکه طرح قدیم در نخستین ساعات صبح قیمتی برابر با 10 میلیون و 800 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز نرخی معادل 11 میلیون تومان داشت.

هر گرم طلای 18 عیار هم ارزشی برابر با یک میلیون و 64 هزار و 218 تومان داشت. در ساعت 11:21 دقیقه قیمت هر گرم طلا تا یک میلیون و 71 هزار و 143 تومان افزایش یافت اما باقی ساعات قیمت ها روند نزولی یافت و ساعت 15 تا گرمی یک میلیون و  39 هزار تومان ریزش داشت و پس از آن قیمت طلا افزایش یافت و به یک میلیون و 52 هزار تومان رسید.  

در ظهر سکه قیمت طرح جدید به 11 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت و در ساعت 13  با ریزش قیمت مواجه شده و 200 هزار تومان ار ارزش آن کاسته شد .قیمت سکه، طلا و ارز در بازه های زمانی مختلف

نگاهی به قیمت ها نشان می دهد که نرخ ها در بازار مالی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و در مقابل در مقایسه با ماه و هفته قبل، کاهش نرخ دلار، سکه و طلا اتفاق افتاده است. به نظر می رسد با سیاست‌های بانک مرکزی و دولت، می توان به کاهش نرخ ها در بازار در روزهای اینده بیشتر امیدوار بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد/ احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • خرید و فروش دلار متوقف شد/ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • روند نزولی بازار ارز ادامه دارد