Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شهرداری قرچک در مبارزه با کرونا و اهدا بسته‌های معیشتی پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان در دیدار با محسن خرمی شریف شهردار قرچک ضمن تقدیر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان و اجرای پروژه‌های متعدد علی‌رغم شرایط کرونایی، روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری را بررسی و بر تسریع در اتمام پروژه‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از عملکرد مثبت شهردار قرچک در طی این چند سال گذشته، افزود: خدا را شاکریم که به همه ما توفیق خدمت به مردم را داده است و باید گفت شهرداری قرچک در اجرای پروژه‌ها و تعهداتی که شهردار محترم داده بود موفق عمل کرده و جای تقدیر دارد.


امام جمعه قرچک با اشاره به شیوع ویروس کرونا و پیشگام بودن شهرداری قرچک در امر مبارزه با این ویروس، گفت: کارگران و کارکنان مدیریت شهری در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی و همچنین ویروس منحوس کرونا روزهای سختی را گذراندند و همچنان که مشاهده می‌کنیم شهرداری قرچک در امر ضدعفونی سطح شهر، توزیع ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده و اهدا بسته‌های معیشتی در بین سایر نهادها پیشگام است.


*طی 3 سال گذشته شهرداری خدمات بسیاری به شهروندان داده است


محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در این دیدار بابیان اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان برای ما نعمت است، اظهار کرد: طی 3 سال گذشته مجموعه مدیریت شهری خدمات بسیاری به شهروندان داده است و تلاش ما همیشه در رفع مشکلات این عزیزان بوده است.


وی افزود: همراهی مردم و کمک آن‌ها لازمه ادامه خدمات‌رسانی مطلوب شهرداری است که تاکنون شهروندان قرچکی در این زمینه همکاری لازم را داشته‌اند که جای تشکر دارد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای بسته های معیشتی خرمی شریف شهردار قرچک شهرداری قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سازمان در روز بارانی برای امدادرسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی‌پور امشب_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با اشاره به بارش‌های شدید و کم سابقه عصر امروز در شیراز اظهار کرد: تا ساعت ۱۷ امروز آتش‌نشانان شیراز ۱۲۹ عملیات مربوط به بارندگی در مناطق مختلف شهر انجام دادند.

وی همچنین تعداد تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز تا این ساعت را ۱۱۴۰ تماس عنوان و تصریح کرد: ۲۳ واحد عملیاتی جهت بازدید ایمنی دوره‌ای از محدوده رودخانه خشک و سایر نقاط شهر شیراز در محل‌های مورد نظر مستقر بودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد: ۲۴ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 747691

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر