Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به افزایش مبلغ کمک‌های بلاعوض برای ساخت مسکن خانوارهای دو معلول از ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی برای این خانواده‌ها خبر داد. - اخبار استانها -

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: براساس تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و بهزیستی، ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای و معلول و بیشتر در روستاها به بنیاد مسکن سپرده شده و در شهرها نیز تأمین و ساخت مسکن این خانواده‌ها به انجمن خیران مسکن‌ساز واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش تسهیلات و کمک‌های بلاعوض ساخت مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول خبر داد و گفت: براساس آخرین تصمیماتی که گرفته شده تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو یا چند عضو معلول از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش یافت.

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن استان برای ساخت این واحدهای مسکونی مبلغ کمک‌های بلاعوض از 36 میلیون تومان به 84 میلیون تومان رسید که فرصت خوبی را برای تأمین و ساخت مسکن برای این افراد فراهم کرده است.

وی گفت: لیست افراد واجد شرایط از طریق بهزیستی به بنیاد مسکن اعلام می‌شود و همکاران ما پس از راستی آزمایی اقدام به تشکیل پرونده برای این خانواده‌ها خواهند کرد؛ ضمن اینکه واجدین این طرح می‌توانند در اسرع وقت به شعب بنیاد مسکن استان نیز مراجعه کنند.

تامین مسکن خانوارهای دو معلولیتی و بیشتر در اولویت است800 خانواده دو معلول فاقد مسکن در خراسان‌رضوی شناسایی شدند‌پرداخت وام بلاعوض 140 میلیون تومانی برای احداث مسکونی خانواده‌های دو معلولحسینی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح 300 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان برای این خانوارها احداث می‌شود که تا کنون بیش از 200 واحد ساخته و تحویل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال تعداد دیگری از واحدهای مسکونی ویژه این خانوارها ساخته و به بهره برداری برسد. ضمن اینکه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان در طرح مسکن محرومان نیز سهمیه مشخصی دارند که این واحدهای مسکونی نیز تا پایان دهه فجر امسال ساخته خواهند شد.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون تومان خانواده ها بنیاد مسکن ساخت مسکن دو معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری