Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روز نخست از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. میلیچ در دقیقه ۵۷ برای استقلال گل زد.

محمود فکری پس از این دیدار گفت: از تک تک بازیکنان تشکر می کنم .تیم ما هنوز شکل خودش را پیدا نکرده و هماهنگی هنوز به وجود نیامده است لازم بود که سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی سختی که با فولاد داشتیم نیاز بود که سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت به همین خاطر کار ما برای به دست آوردن موقعیت سخت شد. در نیمه اول موقعیت هایی را به وجود آوردیم. نیمه دوم هم همینطور.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به احتمال پنالتی بودن دو صحنه مشکوک اشاره کرد و گفت: در هر دو نیمه صحنه مشکوک به پنالتی داشتیم که داوران باید نظر بدهند.

محمود فکری خاطرنشان کرد: اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. با این حال سه امتیاز در هفته های ابتدایی برای ما مهم است.

فکری در واکنش به این پرسش که وعده کرده بودید در مورد اتفاقات بازی با فولاد توضیح دهید آیا زمانش رسیده است گفت: باید ببینیم زمانش کی خواهد بود!

با این حال فکری جملاتش را با اشاره به همان اتفاق ادامه داد و گفت: باید فضایی را به وجود بیاوریم که بین مربیان دو تیم درگیری و تنش ایجاد نشود. با این حال کسانی که باعث شدند من الفاظی را به کار ببرم و با آبرویم بازی شود را نمی بخشم.

وی ادامه داد: با شرایطی که به وجود آوردند فضای بدی رقم خورد. از کسانی هم که آن فیلم را گرفتند گلایه دارم. امیدوارم با این کارها برخورد شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هفته سختی را پشت سرگذاشتم اما همه کسانی که باعث رقم خوردن این اتفاق شدند را به خدا واگذار می کنم و از کسانی که آن الفاظ را شنیدند عذرخواهی می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟