Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دکتر ساندرا فریهوفر از دانشکده پزشکی دانشگاه اموری (Emory) در جلسه کمیته مشورتی روش‌های ایمن‌سازی سازمان غذا و دارو ایالات‌متحده (CDC) گفت: به‌عنوان یک پزشک متخصص، باید اطمینان حاصل کنم که بیماران من از عوارض واکسن آگاه هستند. بیماران باید بدانند که قرار نیست بعد از تزریق واکسن احساس خوبی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا وی ادامه داد: هدف واکسن ایجاد پاسخ ایمنی در بدن است و این پاسخ می‌تواند منجر به علائم شبیه آنفلوآنزا مانند بدن‌درد، سردرد و حتی تب شود. دقیقا مانند واکسن آنفلوانزا، واکسن کرونا نیز ممکن است شما را به مدت یک یا دو روز از کار بیندازد، اما این‌یکی از ویژگی‌های واکسن است و اشکال واکسن نیست.

پاتریشیا استین چفیلد از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های کودکان مینه سوتا اظهار کرد: این عوارض بیانگر پاسخ‌های ایمنی هستند، بنابراین پس از واکسیناسیون باید انتظار چنین احساساتی را داشته باشید. درد بازو، خستگی، بدن‌درد و یا حتی در برخی موارد تب طبیعی است.وی تاکید کرد: ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی باید آماده باشند تا عوارض جانبی احتمالی را برای افرادی که واکسن دریافت می‌کنند، توضیح دهند و هشدار داد که بعد از دریافت دوز واکسن ممکن است وضعیت برخی از افراد به‌قدر کافی خوب نباشد و برای بهبودی نیاز به یک روز مرخصی داشته باشند.

همان‌طور که گزارش‌شده است، برخی از آمریکایی‌ها تمایلی به دریافت واکسن ندارند. دانستن اینکه دریافت واکسن حتی به‌طور موقت باعث بیماری آنان می‌شود نیز مانع دیگری برای واکسیناسیون آمریکایی‌های بدبین خواهد بود، به همین دلیل، بسیار مهم است که دریافت‌کنندگان اولیه در مورد تجربه خود بعد از دریافت واکسن با دیگران صحبت و بیان کنند که موارد مثبت دریافت واکسن بیشتر از موارد منفی است.

دکتر پل هانتر از بخش بهداشت شهرستان میلواکی در این جلسه گفت: "افرادی که واکسن را خیلی زود و سریع با همین ارزیابی زودهنگام دریافت می‌کنند، درواقع به دیگران نیز کمک می‌کنند و من فکر می‌کنم ما باید واقعا به آنان احترام بگذاریم و به نظر من این افراد احتمالا کارکنان مراقبت‌های بهداشتی هستند و برای انجام چنین وظیفه‌ای آماده خواهند بود. "

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: واکسن کرونا عوارض واکسن کرونا صراط دریافت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران منتظر رگبار و رعد و برق باشند

 

به گزارش تابناک، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید از فردا (۳ اردیبهشت) خبر داد.

 براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۲ اردیبهشت) آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا ابری و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • تهران منتظر رگبار و رعد و برق باشند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران