Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@22:11:55 GMT

توقیف ۲ قایق بحرینی از سوی گارد ساحلی قطر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۵۹۷۱

توقیف ۲ قایق بحرینی از سوی گارد ساحلی قطر

وزارت کشور بحرین اعلام کرد که گشتی‌های قطر دو قایق وابسته به گارد ساحلی این کشور را توقیف کرده‌اند.

به گزارش مشرق، وزارت کشور بحرین، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای از توقیف دو قایق وابسته گارد ساحلی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، در بیانیه‌ مذکور اعلام شده است که امروز رأس ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی، دو قایق وابسته به گارد ساحلی این کشور در شمال جزیره «فشت الدیبل» در حال انجام تمرین دریایی بوده‌اند که سه گشتی وابسته به نیروهای امنیت سواحل قطر دو قایق یادشده بحرینی را توقیف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور بحرین در ادامه اعلام کرد که این دو قایق پس از اتمام مأموریت‌ خود در حال بازگشت بوده‌اند.

بحرین این اقدام را در تعارض با توافق امنیتی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و توافق‌ها و معاهدات مرتبط با دریانوردی دانسته است.

در ادامه این گزارش آمده است که دو قایق یادشده پس از این اقدام حرکت خود را بار دیگر از سر گرفته‌اند.

وزارت کشور بحرین اعلام کرده است که این اقدام قطر را به دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس ابلاغ خواهد کرد.

بحرین همچنین ابراز امیدواری کرد این اقدام که آن را مغایر با معاهدات و توافق‌ها خواند،  در آینده تکرار نشود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قطر بحرین گارد ساحلی قطر توقیف وزارت کشور بحرین گارد ساحلی دو قایق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند از روز شنبه ۲۵ فروردین آغاز شد و پس از چهار روز با نائب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک به پایان رسید.   کاروان والیبال ساحلی ایران شامل تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی)، تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده)، رحمان رئوفی (سرمربی)، آرش رامسری (مربی)، غلامرضا بحریه (سرپرست) و حسن بازدرهوا (داور بین‌المللی) بامداد روز (جمعه ۳۱ فروردین) با استقبال امیرحسین منظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون، مهدی اسلامی خزانه‌دار و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال رقابت‌های والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت و مغلوب شد تا به عنوان نائب قهرمانی قناعت کند.   تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد و در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. ­

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • بایدن: اسرائیل و اوکراین برای دفاع از خودشان به ما وابسته‌اند
  • معاون رئیسی توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود/ در این زمینه اقدام حقوقی نداریم
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود