Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر ترخیصی های بیمارستانی از ورودی ها بیشتر است. البته مردم همچنان باید رعایت کنند چرا که در حال حاضر ۵۸۰ بیمار بستری در بیمارستان ها داریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهرستان های اهواز و کارون و چگونگی عملکرد نیروی های ستادی در اجرای محدودیت های جدید کرونا، با بیان اینکه نیروهای انتظامی مستقر در مبادی های ورودی مردم را راهنمایی کرده و با متخلفین هم برابر قانون برخورد می کنند، اظهار کرد: نیروهای اجرایی به ویژه انتظامی سپاه، بسیج و پلیس راه و راهور به صورت شبانه روزی در حال تلاش بوده و مبادی ورودی و خروجی شهرستان اهواز و کارون را به خوبی کنترل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به همکاری مردم در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: اعمال محدودیت های جدید بهتر از گذشته در حال اجرا است و ناجا هم نسبت به گذشته مشکلات کمتری برای اجرا داشته است و این تنها با همکاری خوب مردم امکان پذیر است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید تلاش کنیم شیوع دوباره ویروس در استان را که مجدد به اوج رسیده کنترل کنیم، افزود: طرح محدودیت ها و اجرای مناسب آن توسط مردم موجب شده آی.سی.یو های ما خلوت تر شوند و امیدواریم این روند ادامه یابد تا شیوع بیماری کلا متوقف شود.

رییس شورای سلامت خوزستان در خصوص آخرین وضعیت بیماری در استان بیان کرد: از ۲۶ آبان روند کاهشی را داشته ایم و خوشبختانه بستری ها روبه کاهش است.

شریعتی در پایان بابیان اینکه امیدوارم مردم همچنان مقررات و محدودیت های کرونایی را رعایت کنند تا شاهد کاهش شیوع و ریشه کن شدن کرونا ویروس باشیم، اضافه کرد: در حال حاضر ترخیصی های بیمارستانی از ورودی ها بیشتر است. البته مردم همچنان باید رعایت کنند چرا که در حال حاضر ۵۸۰ بیمار بستری در بیمارستان ها داریم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خوزستان برنا خوزستان مبادی ورودی ستاد ملی مقابله با کرونا بیمارستان ها بهبود یافتگان کرونایی محدودیت های کرونایی بستری ها حال حاضر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

همزمان با ۲۹ فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت 12 شب  قبل اجرای مراسم، سه‌شنبه شب توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف خودروها با جرثقیل جابه‌جا می‌شود، از شهروندان درخواست کرده از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

وی بیان‌ کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره دنبال ایجاد آرامش و آسایش ویژه شهروندان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • ادامه تجمع‌های مردمی در خوزستان در حمایت از تحقق وعده صادق+فیلم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد