Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزارش "شهاب" فلسطین، بیمارستان "هداسا "هار هتسوفیم" چهارشنبه شب خبر شهادت جوان فلسطینی در نتیجه جراحت ناشی از شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس را تأیید کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شهید "نور جمال شقیر" ۳۰ ساله از شهرک "سلوان" در جنوب مسجد الاقصی بوده است که در نتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه صادر شده از بیمارستان واقع در سرزمین‌های اشغالی آمده است که بخش اورژانس جدید این بیمارستان یک جوان را پذیرش کرده است که از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفت که به دلیل  شدت جراحات تلاش نیروهای درمانی به نتیجه نرسید و به شهادت رسید .

نظامیان صهیونیست عصر چهارشنبه با شلیک به این جوان فلسطینی که در داخل خودروی خود بوده است، وی را به ادعای این که قصد عملیات زیرگیری با خودرو دارد، در نزدیکی ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس اشغالی هدف گلوله قرار دادند.

این درحالی است که نظامیان صهیونیست یک ماه پیش (۴ آبان ماه) نیز یک جوان ۱۷ ساله فلسطینی به نام "عامر عبدالرحیم صنوبر از اهالی روستای "یتما" در جنوب نابلس را نیز به شهادت رساندند.

وی در نتیجه جراحت ناشی از ضرب و شتم شدید با قنداق تفنگ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در جاده رام‌الله در نابلوس به شهادت رسید.

برچسب‌ها قدس رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی فلسطین قدس رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت را علیه خانواده‌های بی‌پناه غزه مرتکب شده‌اند که در نتیجه این حملات ۵۶ نفر به شهادت رسیده ۸۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش با توجه به آمار امروز، تعداد شهدای فلسطینی تجاوز اسرائیل به غزه از ۷ اکتبر تاکنون به عدد ۳۳۸۹۹ شهید رسیده و آمار زخمی‌ها نیز از رقم ۷۶۶۶۴ فراتر رفته است.

این وزارتخانه همچنین از تمامی طرف‌های مربوط خواست تا مجوزهای لازم برای خروج بیماران سرطانی و مجروحان و بیماران مختلف شامل مردان بین ۱۶ تا ۶۵ سال برای مداوا در خارج از نوار غزه را مهیا کنند، چرا که همه روزه تعدادی از این افراد به دلیل عدم مداوای لازم به شهادت می‌رسند.

کد خبر 6080886

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • شهادت ۵۶ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • روایت کودک فلسطینی از شکنجه‌های صهیونیست‌ها
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها