Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین آمار ۴۴۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۹ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢٨ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۵هزار و ۷۱نفر تاکنون بهبود یافته اند. تاکنون ۲۹۶ نفر بر اثر بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز یزدان پناه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:دستگاه سی پی آر ویژه نمونه گیری در استان نصب شده و ظرفیت نمونه گیری ویروس کرونا افزایش می یابد.

وی افزود: هم اینک روزانه به طور میانگین ۴۰۰ نمونه تست از افراد مشکوک به کرونا در استان گرفته می شود که با نصب دستگاه جدید به حدود ۹۰۰ نفر در روز خواهد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه ‌و بویراحمد تصریح کرد: روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده رو به افزایش بوده و نگران کننده است.

یزدان پناه تاکید کرد: دستگاه اکسیژن ساز ۲۰ تنی در یاسوج به زودی نصب می شود و در شهرستان کهگیلویه با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی با مشکل تامین اکسیژن مواجه خواهیم شد.

وی ابراز داشت: بیمارستان شهید رجایی یاسوج به عنوان دومین بیمارستان کرونایی یاسوج  آماده و تجهیز شده و به بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می دهد.

یزدان پناه در ادامه اظهار داشت که دانشگاه علوم پزشکی استان توانست در جشنواره شهید رجایی در شاخص های عمومی و اختصاصی در استان رتبه سوم و در کشور رتبه پنج را از آن خود کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این دانشگاه در شاخص های عمومی و اختصاصی در استان از رتبه ۲۵ در سال ۹۷ به رتبه سوم در سال ۹۸ و در کشور از رتبه ۴۲ در سال ۹۷ به رتبه پنجم نسبت به سال گذشته دست یافته است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمزه لقمانی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ رأس بره زنده به ارزش هشت میلیارد و ۶۶ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یاسوج رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط دام کشف شده، متهمان را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش دام قاچاق محکوم کرد.

لقمانی گفت: مأموران انتظامی در محور مواصلاتی یاسوج - شیراز از یک دستگاه کامیون احشام قاچاق کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال شده بود.

کد خبر 6084002

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج