Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی سوژه این هفته برنامه ملاقات با چهره ها بود. در این گفتگوی مفصل تقریبا درباره همه چیز صحبت شد اما قبل از آغاز انتشار قسمت های اصلی این گفتگو، بد نیست این بخش کوتاه که به موفقیت های دکتر زهره هراتیان، همسر هومن افاضلی و اختلاف پیش آمده بین سرمربی ماشین سازی تبریز و رئیس ایفمارک اختصاص دارد را ببینید و بخوانید

روزی که هومن افاضلی میهمان طرفداری بود، AFC اعلام کرد نام زهره هراتیان، همسر هومن افاضلی به عنوان یکی از اولین افسران پزشکی زن فوتبال آسیا در تاریخ کنفدراسیون به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قبل از آغاز گفتگوی اصلی با هومن افاضلی، به همین بهانه با او درباره موفقیت همسرش و همچنین سوتفاهمی که برای سرمربی ماشین سازی ایجاد شده بود، حرف زدیم. گفتگوی ما با هومن افاضلی طی دو روز آینده تقدیم شما می شود. در این گفتگو افاضلی درباره لیگ برتر، بلاژوویچ و برانکو، اختلاف با کی روش و همین طور فوتبال اروپا حرف زده است اما امروز آنچه می بینید و می خوانید، همان قسمت کوتاهی است که درباره دکتر زهره هراتیان و ماجراهای مربوط به مصاحبه وحید بیاتلو صحبت کردیم.

آقای افاضلی اجازه بدهید قبل از اینکه سوالات را شروع کنم، ابتدا به شما تبریک بگویم. این خبر اعلام شد که خانم دکتر زهره هراتیان، نام شان به عنوان اولین افسر پزشکی خانم در AFC به ثبت رسید. البته همراه ایشان خانم دکتر بهاره حسن میرزایی و دو دکتر از نیوزلند و فیلیپین هم حضور دارند.

البته شاید خیلی شخصی نباشد، این مساله بیشتر فکر می کنم برای خانم های کشور مان خوب است که ایران دو نماینده دارد. همسر من مدت زیادی است که در AFC و فیفا حضور دارد. فکر می کنم بهترین پزشک آسیا هم شده اند. این ها اتفاقاتی است که مسیر را برای خانم ها هموار می کند. امیدوارم خانم های ایرانی کنار آقایان همیشه موفق و پیروز باشند.

انشاالله، حتی موفق تر از آقایان باشند. آقای افاضلی امروز فرصت کردید به ایشان تبریک بگویید؟

دیروز صحبت های مان را کردیم. می دانستم که این اتفاق می افتد. ایشان یک هفته است که آن جا هستند. از یک ماه قبلش به ما اعلام کردند که برنامه ریزی کنیم. پرسیدم چطور در تورنومنت آقایان از شما دعوت کردند؟ بعد دیگر می دانستیم داستان اینطور است. به هر حال خوشحالم که این اتفاق افتاد. امیدوارم برای خانم ها مداوم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم در همه رشته ها.

قبل از اینکه به سوال های اصلی برسیم می خواهم اتفاقی که رخ داده را مرور کنیم. شما فصل پیش سرمربی ماشین سازی بودید و بعد قطع همکاری شد. بعد سرمربی جدید ماشین سازی در اولین هفته لیگ برتر علیه شما و همسرتان مصاحبه کرد و مدعی شدند چون جای شما را گرفته این مشکلات برای ماشین سازی پیش آمده...

ایشان جوان است، یاد می گیرد در لیگ برتر چطور صحبت کند. این ها را زمان به او یاد می دهد. اما این را به شما بگویم. از هرجایی بیرون بیایم دیگر برنمی گردم. این اتفاق تا به حال در زندگی من رخ نداده و امیدوارم کلا رخ ندهد. به یکسری اصول معتقد هستم. شما وقتی از جایی بیرون می آیی دیگر برگشتنت به آن جا درست نیست. مگر آنکه یک تایم طولانی بگذرد. این اتفاق تا حالا برای من رخ نداده چون خودم رغبتی بهش نشان ندادم. آنچه که فصل گذاشته در ماشین سازی انجام دادم وظیفه ام بوده. البته علاقه من به ماشین سازی از بین نمی رود، همانطور که علاقه ام به پارس جنوبی و شهاب زنجان که اولین تیم من بوده از بین نرفته است. اما دیگر بازگشتی نداشتم و آرزوی موفقیت دارم برای ماشین سازی.

ایشان هم جوان است و زمان به او یاد می دهد کجا باید چه صحبتی کند. فقط یک نکته را می گویم، شما وقتی هفته اول اینطور صحبت می کنی، هفته دهم می خواهی چه بگویی؟ این سوالی است که ایشان در گذر زمان یاد می گیرد. هفته دهم اگر شرایطش خوب نبود، بازی خوبی نکرد، می خواهد باز همین حرف ها را بزند؟ آن زمان دیگر این حرف ها خریدار ندارد. به همین دلیل مطمئنم ایشان در گذر زمان یاد می گیرد چه چیزی چه موقعی و کجا بگوید. ایشان جوان است، برای بار اول به لیگ آمده و می خواهد خودش را مطرح کند. این ها را می فهمم ولی مطمئنم زمان خیلی چیزها را به آدم یاد می دهد.

بخش های اصلی این گفتگو، فردا و پس فردا (6 و 7 آذر) در طرفداری منتشر می شود...

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی ماشین سازی زهره هراتیان هومن افاضلی یاد می گیرد خانم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امروز نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش جهان بازی کردند سعی کردیم در بدنه بازی کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم و این برای ما خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از شهرآورد اصفهان گفت: بعد از پنالتی که برای سپاهان گرفته شد انسجام ما برای دفاع بهتر و بیشتر کمی شکست و متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم.
محمد ربیعی افزود: من کاری به پنالتی که امروز گرفته شد ندارم ولی متاسفانه در خیلی از بازی‌هایی که ما مقابل تیم‌هایی دیگر داشته ایم صحنه‌هایی از این واضح‌تر داشتیم ولی اعلام پنالتی نشده است و این تک صحنه‌ها برخی مواقع نتایج را تغییر می‌دهد و امروز یکی از آنها بود.
وی گفت: نمی‌گویم این صحنه پنالتی بوده است یا نه ولی امیدواریم داوران نسبت به ما مهربان‌تر باشند و قضاوت‌هایی داشته باشند تا تیمی که تلاش بیشتر کرده ضرر نکند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: ما این بازی را فراموش می‌کنیم و خود را آماده میکنم تا چند روز دیگر مقابل آلومینیوم اراک قرار بگیریم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از فصل گذشته رتبه و جایگاه بهتری برای ذوب آهن بدست بیاوریم.
تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در شهرآورد اصفهان مقابل ذوب آهن با یک گل پیروز شد.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • شجاعیان: همسرم در روند خوبم تاثیرگذار است
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر