Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان معتقد است تیمش در اراک باید پیروز می شد.

آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار طرفداری، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان بعد از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت:

خسته نباشید می‌گویم به مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک  و خطیبی و همکارانش، بازی خوبی بود اما کیفیت زمین تاثیرگذار بود به دلیل بارندگی زیر چمن گل بود و بعد از گرم کرد و در 10 -15 دقیقه در ابتدای مسابقه فشار زیادی به بازیکنان هر دو تیم وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم را روش 5-4-1 که داشت لایه‌های دفاعی زیادی داشت. تمام مسیرهای تهاجمی حریف را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در پاس ها و ضربات آخر بهتر عمل کنیم که نشدو موقعیت های گل بیشتری هم ایجاد کردیم. در ابتدای مسابقه هم اسلامی‌خواه را به دلیل مصدومیت در شروع مسابقه از دست دادیم.

وی افزود:

دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت و کرونا نداشتیم اما در مجموع برای ما رشد است که بعد از دو مسابقه سخت ابتدای فصل یک امتیاز در خانه حریف گرفتیم اما انتظارم بود که با توجه به بازی جسورانه و منظمی که داشتیم برنده می‌شدیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم در مسیر رشدش حرکت می‌کند و روزبه روز بهتر خواهیم شد.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد:

خاطرات خوبی از اراک و مردمش دارم و همیشه به من لطف دارند. بعد از دو سه سالی که از این شهر رفتم هنوز به من لطف دارند و مردم بسیار خونگرمی دارد مثل شهر رفسنجان برای فوتبال اراک خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارد و امیدوارم مس رفسنجان و آلومینیوم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیرند.

 

همچنین بخوانید:

آلومینیوم اراک 0-0 مس رفسنجان / جدال قعرنشینان برنده نداشت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران

به گزارش "ورزش سه"، احکام کمیته انضباطی درخصوص دیدار استقلال و آلومینیوم اعلام شد که اراکی ها باید یکی از مسابقات خانگی خود در استادیوم امام خمینی (ره) را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

در این مسابقه که با حواشی هم همراه بود، تعدادی از هواداران استقلالی با استفاده از شلوغی ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدند و در نقش جیمی جامپ، منجر به توقف بازی شدند و البته حواشی نیز برای سیدحسین حسینی نیز پیش آمد.

در این میان، کمیته انضباطی پس از جریمه انضباطی و مالی استقلال و دو بازیکن این تیم به نام های حسینی و مرادمند، ایرالکو را نیز با جریمه و محرومیت روبرو کرده است.

طی حکم صادره، آلومینیوم باید یکی از دیدارهای خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند که این حکم پس از قطعیت دادنامه به مرحله اجرا می رسد.

بدین ترتیب اگر حکم اراکی ها قطعی شود، هواداران این تیم در بازی با فولادحق حضور در استادیوم را نخواهند داشت.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

???? باشگاه آلومینیوم اراک:
تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069  پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

???? حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف: رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • کاهش ۱۴ درصدی نرخ تورم لرستان