Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:13:15 GMT

اضافه وزن منجر به ستاره بایرن می شود؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۱۸۰

اضافه وزن منجر به ستاره بایرن می شود؟

اضافه وزن نیکلاس سوله ممکن است آینده او در باشگاه بایرن مونیخ را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، موضوع اضافه وزن نیکلاس سوله تبدیل به یک مشکل بزرگ داخلی در بایرن مونیخ شده و ممکن است حتی منجر به جدایی این مدافع آلمانی نیز بشود. هفته گذشته سوله بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی آلمان دو کیلو بالاتر از وزن ایده آل خود بود و به این علت در لیست بایرن مونیخ در دیدار ابتدای هفته برابر هرتابرلین نیز قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این مشکل تا امروز هنوز برطرف نشده و نیکلاس سوله در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ نیز جایی نخواهد داشت. هانسی فلیک از این شرایط راضی نبوده و اخیرا جلسه ای با این مدافع جوان نیز داشته است. تانگی نیانزو، لوکاس هرناندز و بنیامین پاوارد نیز می توانند به عنوان مدافع میانی به جای سوله در بازی امشب در ترکیب استفاده شوند. اما نشریه بیلد مدی شد ادامه روند ممکن است آینده نیکلاس سوله را نیز به خظر اندازد.

 

دایوت اوپامکانو، مدافع تنومند و فرانسوی لایپریش به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و اگر قرار به تکرار این روند در مورد نیکلاس سوله باشد، احتمال جدایی او در پایان فصل وجود دارد. بند آزادسازی قرارداد اوپامکانو 42.5 میلیون یورو است و بایرن مونخ می تواند با پرداخت این رقم، یکی از آینده دارترین مدافعان جهان را جذب کند. البته به جز بایرن، تیم هایی چون رئال مادرید و منچسترسیتی نیز برای جذب مدافع لایپزیش ابراز علاقه کرده اند.

بایرن مونیخ نیکلاس سوله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ نیکلاس سوله بایرن مونیخ نیکلاس سوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • تصاویر لو رفته از پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل 25-2024
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس
  • گل یورب فرتسن به بایرن مونیخ (اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ)
  • گل دوم توماس مولر به اونیون برلین (اونیون برلین 0-5 بایرن مونیخ)
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)
  • گل لئون گورتسکا به اونیون برلین (اونیون برلین 0-1 بایرن مونیخ)