Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:52:57 GMT

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۱۸۷

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

موسوی گفت: در طول انقلاب اسلامی بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی در کشور بوده و به خوبی کارآمدی و عظمت خود را نشان داده و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نیازمند تفکر عمیق بسیج هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی ظهر امروز در نشست صمیمی با فرمانده سپاه روح الله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تقارن هفته بسیج با میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) یک امر مبارک است و اینکه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همواره خود را بسیجی می دانند نشان از عمق و عظمت تفکر بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر ارزشمند در انقلاب اسلامی است که در طول ۴۱ سال عمر با برکت خود همواره برای نظام اسلامی و ملت ایران افتخار آفریده و موجب سربلندی و عزت شده است.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی در کشور بوده و به خوبی کارآمدی و عظمت خود را نشان داده و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نیازمند تفکر عمیق بسیج هستیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گقت: طنین انداز شدن روحیه بسیجی در مدیریت کشور و در تمامی عرصه های موجود قطعا آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت و همه باید تلاش کنیم این فرهنگ ارزشمند در کشور حاکم باشد.

موسوی با اشاره به اینکه امروز نیازمند شناخت و شناساندن تفکر عظیم بسیج هستیم و باید برای این کار مهم تمام تلاشمان را به کار گیریم افزود: خوشبختانه بسیج در طی این سالها نشان داده با به کارگیری عزم و اراده قوی می توانیم در همه ابعاد روی پای خود بایستیم که این نشان از گستردگی و قابلیت تفکر بسیج دارد.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی همواره در فرماندهان نیروهای مسلح ما وجود داشته و خوشبختانه در استان مرکزی فرماندهی سپاه از این روحیه بسیجی به خوبی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: دفاع فرمانده سپاه از ارزش های اسلام و انقلاب و مواضع انقلابی ایشان در طول این سال ها همواره قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام موسوی به پاس زحمات ها و اقدامات جهادی فرمانده سپاه روح الله لوح تقدیری به ایشان اهدا کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید حجازی بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج مانند بسیج سازندگی است و مرد جهاد و خدمت بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی در آئین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسول‌گری ایران در دمشق، با گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهید حجازی در همه دوران خدمت در خدمت نظام، انقلاب و اسلام بود و او و یارانش در جبهه مقاومت و مبارزه با داعش فعال بودند امثال سید حسن نصرالله، سید رضی و سایر مبارزان جبهه مقاومت از جمله یاران او بوده و جانفشانی کردند و شهید شدند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف شهید حجازی فرمایش‌های ارزشمندی داشتند و او را مغز متفکر قدس و جبهه مقاومت و بسیج دانسته‌اند، افزود: شهید حجازی علاوه بر مسئولیت در جبهه مقاومت حدود 10 سال در سازمان‌های بسیج و اقشار بسیج، بسیج تخصصی، عرصه و رشته‌های مختلف ابتکار عمل به خرج داد و بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج مانند بسیج سازندگی است و مرد جهاد و خدمت بود.

مثنوی ابراز کرد: شهید حجازی در عرصه‌های سخت و نیمه‌سخت مقابله با جریان تجزیه‌طلب و فرماندهی سپاه چهارم و قرارگاه‌های جنوب کشور و جریان‌های الحادی کُرد و غیر کُرد در شرق کشور، اولین فرمانده قرارگاه قدس در کنار شهید سلیمانی، عمق بخشی در دهه میانی انقلاب و گسترش مفاهیم انقلاب اسلامی و دغدغه برای جبهه مقاومت و حضور او برای پشتیبانی در جبهه مقاومت، حدود 10 سال در سپاه لبنان و فرماندهی میدان و خدمت و جهاد در این عرصه و جانشینی سپاه قدس از جمله مسئولیت‌ها و خدمات او است.

وی با بیان اینکه حضور در قرارگاه ثارالله و مبارزه با فتنه‌ها از دیگر سوابق شهید حجازی و محبوبیت او است، تصریح کرد: در آستانه دومین کنگره ملی قرار است ارزش و مفاهیم شهدا را گسترش بدهیم و پیوست‌های مورد انتظار رهبری معظم انقلاب و راهبرد مقاومت و ایستادگی را تبیین و ترویج دهیم و شعار با شهدا تا فتح قله‌ها را انتخاب کردیم و طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب ما به قله‌ها نزدیک و دستیابی به قله نهایی و ظهور منجی عالم بشریت هدف غایی ما است و به برکت شهدا قله انسانیت و ارزش‌های انسانی معنا شده‌است.

مثنوی خاطرنشان کرد: ما نه در کتاب و داستان‌ها بلکه در واقعیت رشادت‌ها را دیدیم و در جبهه مقاومت حاج قاسم به حفظ جبهه «باریکه بوکمال» در نقطه‌ای که حفظ انسانیت و حریم انسانیت است، تاکید دارد، منطقه‌ای که مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت به آن دغدغه دارند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین قله‌ها در مکتب شهیدان قله انسانیت و فتح ارزش‌های انسانی بود و این موضوع در مکتب شهدا معنا پیدا می‌کند و با طرح‌ریزی، برنامه و عملیات در این راستا قدم برداشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • هم‌افزایی ارتش و سپاه در عملیات «وعده صادق» اقتدار دفاعی ایران را به جهان نشان داد
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است