Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:03:32 GMT

پزشک چهارمحالی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۱۹۲

پزشک چهارمحالی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و متخصص قلب به سبب ابتلاء به ویروس کرونا پس از چند روز بستری در بیمارستان هاجر شهرکرد به جمع شهدای مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

دکتر رضوان نورمند چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری است.

پیش از این پریسا رفیعی مامای مرکز خدمات جامع سلامت شهر سفید دشت به جمع شهدای مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5080859

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: در اجرای این برنامه پیشگیرانه، جمعیت زیر پوشش هر مراقب سلامت، از دو هزار و ۵۰۰ نفر به هزار و ۵۰۰ نفر رسیده و تأکید بر خود مراقبتی است.


حسین فرشیدی افزود: در روستا‌ها هم جمعیت کمتر از هزار نفر زیر پوشش بهورزان قرار دارد.


او گفت: برنامه ملی سلامت خانواده در ۱۹۵ شهرستان کشور در حال اجرا است.


فرشیدی با اشاره به اینکه ۵۵ میلیون نفر در کشور در شهر‌های بیش از ۲۰ هزار ساکن هستند گفت: تا پایان دولت سیزدهم، همه زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده قرار می‌گیرند.


در برنامه سلامت خانواده برای هر فرد بر اساس شماره کارت ملی، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل و همه اطلاعات مربوط به سلامت وی، قبل از تولد تا پس از مرگ، در آن ثبت می‌شود و تنها با استفاده از رمز عبور و حفظ حریم خصوصی، امکان دسترسی به این اطلاعات، به پزشک و اعضای تیم سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سراسر کشور ایجاد خواهد شد.


در این برنامه هر فرد می‌تواند پایگاه سلامت و پزشک خانواده خود را از بین پزشکانی که در نزدیکی محل زندگی یا کارش مستقر است، انتخاب کند.


در صورتی که «پزشک خانواده» بررسی‌های بیشتر برای ادامه روند تشخیص و درمان بیمار را نیاز بداند، بیمار را به پزشکان متخصص یا مشاوران مرتبط ارجاع می‌دهد.


حنان بلخی مدیر دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت امروز ۲۶ فروردین در سفر دور روزه خود به اصفهان، از تعدادی از مراکز بهداشتی اصفهان بازدید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کیانو ریوز به سونیک پیوست
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • تهاجم سارقان به پزشک بدون مرز مازندران در تهران