Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشید مظاهری کارش را با کلین شیت در دروازه استقلال آغاز کرد

استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ بیستم به مصاف ماشین سازی رفت و این دیدار با نتیجه 1-0 به سود استقلال در این دیدار به پایان رسید.

دقایق پایانی، پیروزی حداقلی، استرس، دفع ناقص و گل...

همین چندکلمه برای هواداران استقلال یادآور تراژدی تکراری است که برای استقلالی ها در لیگ نوزدهم به یک تلخی بی پایان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سپاهان، ماشین سازی، پیکان، فولاد، نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن و پرسپولیس تیم هایی بودند که استقلال فصل گذشته در بازی با آن ها فاصله ای تا رستگاری و کسب نتیجه ای مطلوب نداشت اما همین تراژدی گل خوردن در دقایق پایانی برای آبی ها رقم می خورد و در پایان هم شکافی 14 امتیازی میان صدر جدول و استقلال انداخت.

اشتباه داوری، قصور مدافعان یا لغزش دروازه بان تیم هر کدام از این ها به نوبت یا با هم دلیلی می شد تا دروازه استقلال در دقایق پایانی باز شود. از تمام این ها آزار دهنده تر برای هواداران استقلال لغزش هایی بود که شاید خودشان مسبب آن بودند. تیمی که فصل قبل تر دو دروازه بان مطمئن و خوب داشت شاید روی عصبانیت لحظه ای هواداران و تصمیم های اشتباه برای فصل آینده در تمام بازی هایش از یک دروازه بان استفاده کرد. اما قضیه استقلال مدل لیگ بیستم روی خط دروازه داستانی کاملا متفاوت با فصل گذشته دارد. حالا با هر لغزش، سنگربان تیم می تواند تغییر کند. رشید مظاهری همان چیزی بود که آبی ها به آن نیاز داشتند، مهره ای که تنور رقابت را روی خط دروازه تیمی که در طول تاریخش به داشتن دروازه بان های اسطوره ای معروف است، داغ می کند.

از پیوستن رشید به استقلال تا شکایت تراکتور، خیلی ها گمان می کردند رشید حالا حالا ها قرار نیست برای استقلال به میدان برود اما مظاهری هم در پرونده شکایت تراکتور طرف بر حق بود و پیروز شد و هم در اولین بازی اش نشان داد می تواند پیروزی تیمش را در طول بازی حفظ کند.

دیگر خبری از اشک، حسرت، خروج های ناموفق و گل های دقیقه آخری نبود. رشید مظاهری با مهار دقیقه 93 اش نشان داد آمده که استقلال را با مهار های دیدنی و استثنایی اش به سوی موفقیت حرکت دهد.

استقلال در طول بازی فقط موفق به زدن 1 گل آن هم روی ضربه کاشته شد و به همین دلیل در لحظاتی دروازه استقلال تا آستانه فروپاشی پیش رفت اما رشید مظاهری در چند صحنه با خروج های خوبش مانع ایجاد خطر روی دروازه آبی پوشان شد. خروج هایی که آبی ها مدتی است از آن ضربه می خورند.

در دقیقه 93 هم مظاهری به خوبی ضربه سر بازیکن ماشین سازی را مهار کرد تا خاطره تلخ گل خوردن در لحظات پایانی که فصل گذشته برای استقلالی ها بار ها اتفاق افتاده بود، تکرار نشود.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند