Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:59:12 GMT

دستورکار هفته آینده صحن مجلس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۳۳۹

دستورکار هفته آینده صحن مجلس

خبرگزاری فارس: دستور کارهای جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی (یکشنبه 9 آذر) و (چهارشنبه 12 آذر) اعلام شد.

بر همین اساس، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده (اعاده شده از شورای نگهبان 1) ، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (112) قانون برنامه ششم توسعه ( اعاده شده از شورای نگهبان1) (ارجاع از جلسه علنی) اصلاحیه 1، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، ‌اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان 3) و همچنین گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار (در اجرای تبصره(1) ماده(45) در دستور کار نمایندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد: طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور اصلاحیه1، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌ کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از دیگر دستور کارهای نمایندگان در صحن است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل و همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی از دیگر دستور کارهای هفته آتی صحن علنی است.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال، تأسیسات، ماشین‌آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تأسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد: لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرائم سازمان یافته در دریای خزر الحاقی به موافتقنامه همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر(مورخ 27 آبان 1389 ) هم از دیگر دستور کارهاست.

موارد زیر نیز در دستور هفته جاری قرار دارد:

1. گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت‌های خودروسازی درخصوص کیفیت و قیمت خودرو (در اجرای ماده (212) آیین‌نامه داخلی)

2. گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درخصوص نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی (در اجرای ماده (234) آیین نامه داخلی مجلس )

3. انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دستورکار مجلس جمهوری اسلامی ایران مورد طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟

به گزارش تابناک، نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (۲ اردیبهشت 1403)با حضور ۲۰۳ تن از نمایندگان آغاز و قرار شد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز ارجاع از صحن علنی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سودا گری و سفته بازی و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی ‎در مورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح نظام قانون گذاری تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار صحن علنی امروز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس