Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، تاکنون خبرهای بسیاری از رویت UFO در نقاط مختلف جهان منتشر شده اما اینبار نوبت به پیدا شدن سر و کله مونولیت‌های معروف فیلم «ادیسه فضایی» رسیده است. کارکنان اداره حیات وحش یوتا حین گشت زنی با هلیکوپتر به سازه فلزی عجیبی برخورد کرده‌اند که مشخص نیست چگونه از آنجا سر در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جسم فلزی ناشناخته موسوم به «UMO» (برگرفته از سرواژه‌های «Unexplained Metal Object» به معنی شی فلزی غیر قابل توضیح) ظاهری عجیب و جالب دارد و در منطقه جنوب شرقی صحرای یوتا رویت شده است.  
مسئولان این ناحیه بیانیه‌ای منتشر کرده‌ و در آن به شکلی طنزگونه موجودات فضایی را خطاب قرار داده‌اند: «فارغ از اینکه متعلق به کدام سیاره هستید، نصب هر گونه اثر هنری یا برپایی سازه بدون مجوز در زمین‌های تحت اداره دولت فدرال ممنوع است.»
«برت هاچینگز»، خلبان هلیکوپتر حامل کارشناسان حیات وحش که شانس بازدید مونولیت از نزدیک را داشته عقیده دیگری دارد: «به نظرم این موج جدیدی از کارهای هنری است یا شاید پای یکی از طرفداران سرسخت ادیسه فضایی ۲۰۰۱ در میان باشد.»
مقامات دپارتمان امنیت عمومی یوتا برای جلوگیری از هجوم مردم به این منطقه دور افتاده از اشاره به مکان دقیق UMO خودداری کرده و به علاقمندان درباره خطرات بازدید هشدار دادند: «این سازه در منطقه‌ای بسیار دور افتاده قرار دارد و در صورتی که افراد قصد تنهایی بازدید کردن از این ناحیه را داشته باشند، احتمال گرفتار شدن آنها وجود دارد.»
قرار است «دفتر مدیریت اراضی یوتا» درباره سرنوشت این سازه و لزوم تحقیقات بیشتر تصمیم‌گیری کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فضا صحرا فلز سیاره هلیکوپتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خواص گیاه رازیانه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رازیانه یا بادیان گیاهی زمستانی است که از خانواده سبزیجاتی مانند کرفس و هویج وحشی است و مانند آن‌ها پیاز سفید رنگ با ساقه‌های بلند است.

دانه رازیانه از لحاظ ظاهری شبیه به کرفس و از نظر طعم شبیه به شیرین بیان است. اصل این گیاه به کشورهای مدیترانه‌ای برمی‌گردد؛ اما به دلیل فراوان بودن خواص رازیانه امروزه در بسیاره از کشورهای جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است.

در طب سنتی ایران، از آن به عنوان گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود چون رازیانه طبع گرم و خشکی دارد.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • ببینید | خواص گیاه رازیانه
  • همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب ۱۰۰۰ ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)
  • مرگ مرموز مسافر پایتخت
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس