Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:49:29 GMT

اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد جواهر پرتغالی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۳۶۸

اشتباه بزرگ رئال مادرید در مورد جواهر پرتغالی

رئال مادرید سال گذشته به راحتی شانس جذب برونو فرناندز، ستاره پرتغالی را از دست داد.


به گزارش "ورزش سه"، روزهای فوق العاده برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد ادامه دارد و او دیشب در جریان برتری 1-4 تیمش برابر باشاک شهیر دو بار موفق به گلزنی شد وبهترین بازیکن میدان لقب گرفت. اما نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد رئال مادرید یک سال قبل و در فصل زمستان، می توانست این مهره ارزشمند و پرتغالی را چذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئال مادرید رابطه بسیار خوبی با ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی برونو فرناندز دارد و این فرصت را داشت تا با پرداخت 55 میلیون یورو این بازیکن را از اسپورتینگ لیسبون خریداری کند. اما اولویت های متفاوت رئال مادرید مانع رخ دادن این انتقال شد. کهکشانی ها بازیکنانی چون کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را زیر نظر داشته و می خواهند منابع مالی خود را صرف خرید این دو بازیکن کنند.

 

همچنین زین الدین زیدان همیشه رویای خرید پل پوگبا را در سر داشته و به همین علت تمایلی به خرید برونو فرناندز نشان نداده است. این ستاره پرتغالی در حدود 10 ماه حضور در اولدترافورد، آمار خیره کننده 21 گل و 13 پاس گل را ثبت کرده و همیشه در بین بهترین بازیکن لیگ برتر جای داشته است. حالا و با مرور عملکرد بسیار خوب برونو فرناندز، شاید زیدان و مدیران رئال مادرید از تصمیمات خود در زمستان سال گذشته پشیمان شده باشند و اگر زمان به عقب بازمی گشت، احتمالا برای خرید برونو فرناندز اقدام می کردند.

برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برونو فرناندس اسپورتینگ لیسبون زیدان سرمربی رئال مادرید برونو فرناندز رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا

به نظر می‌رسد در کنار پپ گواردیولا و منچسترسیتی، لیورپول نیز علاقه بسیار زیادی به جمال موسیالا دارد

 

طرفداری | جمال موسیالا از زمان پیوستن به بایرن مونیخ 2019، پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری پیموده و اکنون نیز در سن 21 سالگی نه تنها در سطح فوتبال آلمان، بلکه تبدیل به یکی از ستارگان فوتبال جهان شده است. موضوعی که باعث شده توجه باقی باشگاه‌های بزرگ به او جلب شود.

بیش‌تر بخوانید: تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا است و سران این باشگاه او را تحسین می‌کنند. این یک واقعیت است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ انگلیس و اسپانیا به موسیالا علاقه‌مند هستند. علاقه باشگاه‌ها به چنین ستاره‌ای با وجود اینکه هنوز دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، طبیعی است.

با این حال بایرن مونیخ مصمم است تا موسیالا در پنچره نقل‌وانتقالاتی پیش رو از این باشگاه جدا نشود و به همین منظور، آن‌ها در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد ویژه و بزرگ برای تمدید قرارداد با بازیکن‌شان هستند. بایرن برای حفظ موسیالا می‌جنگد و تمام تلاشش را برای نگه داشتن او خواهد کرد. بایرن سعی می‌کند تا موسیالا را وادار به امضای قرارداد جدید کند.

گفتنی است قرارداد موسیالا با بایرن مونیخ در سال 2026 به پایان می‌رسد. او در تمامی رقابت‌ها در فصل جاری موفق شده از خود آمار 12 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • بلینگام: مردم فکر می‌کنند منچسترسیتی صعود می‌کند اما ما رئال مادرید بزرگ هستیم
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی